Universali komunalinių paslaugų mašina Mercedes-Benz Unimog U 423







Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys




















Type: Mercedes benz Unimog U 423
Engine:
- 170 Kw (231HP) OUTPUT
- Euro VI emission class
Wheelbase:4200mm
Transmission: Mercedes-Benz fully synchronized transmission with B forward and
8 reverse gears
- Vmax on roads: 90 km/h
- Vmax on rails :50 km/h
Axles/drive systems:
- 4x4 permanent all-wheel drive with interaxle differential lock
- Differential lock on front and rear axles
Wheels:
- Track gauge for driving on rails via vehicle for maximum traction
Standart equipment
- Anti-corrosion cab made from fibre composite material, tested in
accordance with ECE-R29/2
- Panoramic windscreen
- Steering column adjustablefor height and tilt
- Multifunctional steering wheel
- Air conditing system
- Heating and ventilation system with 4 levels of adjustment pollen filter
- Exhaust gas aftertreatment with SCR catalytic convertor and diesel
particular filter
- Two-stage high-performance engine brake
- Anti lock braking system(ABS)
Optional equipment
- Torgue convertor clutch for smooth start-off with heavy towed loads
- Hydraulic interface for the rail guiding system
- Fully proportional work hydraulics for implements, e.g. snowplough
- Mechanical battery main switch
- Tailor-made chassis conversion (CTT) for clearance for bogie rail gear when
travelling by road
Attachments and bodies
- Bogie rail gear for tight curve radii from approx. 17m
- Additional Lighting system for use on tram network
- Camera assistance for on-and-off tracking
- Drawbar for towing a tram
Box body:
- Glass-fibre-reinforced composite construction with aliminium corner
profiles
- Crew compartment for 4 people
- Rear LED work lamp and surround lighting
- Lukas rerailing equipment