Vilkikas Volvo FH


Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys
Directeur Used Trucks France
Directeur Commercial Régional




















- Регулиране на температурата
- Kotoučové brzdy
- Ovládání klimatizace
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Převodovka: I-Shift, Automatické
Kabina: high
Zadní náprava: Redukce: jednoduchá redukce
- Klimaanlage
- Scheibenbremsen
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Getriebe: I-Shift, Automatik
Kabine: high
Hinterachse: Reduzierung: einfach reduziert
Wenden Sie sich an Jean Philippe Wilmet, um weitere Informationen zu erhalten.
- Klimaanlæg
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Transmission: I-Shift, Automatisk
Førerhus: high
Bagaksel: Reduktion: enkeltreduktion
Kontakt Jean Philippe Wilmet for yderligere oplysninger
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- 3d-Airflow set + chassis skirts
- Climate control
- Disc brakes
- Driver seat - Air suspended
- Gearbox cooler
- I-Park Cool
- I-Save
- I-See
- Single bunk
- VEB+
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: high
Technical information
Transmission: I-Shift, Automatic
Rear axle: Reduction: single reduction
Other information
Legal weight truck and trailer with load: 44000kg
Chassis height: medium
Axle specification: N/A
Rear axle ratio: 2.31
Fuel capacity: 950-1109 liters
Number of tanks: 2
Additional information
Please contact Jean Philippe Wilmet for more information
- Climatizador
- Frenos de disco
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Transmisión: I-Shift, Automático
Cabina: high
Eje trasero: Reducción: reducción sencilla
Póngase en contacto con Jean Philippe Wilmet para obtener más información.
- Levyjarrut
- Climate control
- Freins à disque
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Transmission: I-Shift, Automatique
Cabine: high
Essieu arrière: Réduction: réduction simple
Veuillez contacter Jean Philippe Wilmet pour plus d'informations
- Upravljanje klimatizacijom
- Klímavezérlés
- Tárcsafékek
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Sebességváltó: I-Shift, Automatikus
Kabin: high
Hátsó tengely: Csökkentés: egyszeres csökkentés
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Jean Philippe Wilmet-vel
- Freni a disco
- Quadro di comando climatizzatore
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Trasmissione: I-Shift, Automatico
Cabina: high
Asse posteriore: Riduzione: riduzione singola
- Climate control
- Schijfremmen
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Transmissie: I-Shift, Automaat
Cabine: high
Achteras: Reductie: enkelvoudige reductie
Neem voor meer informatie contact op met Jean Philippe Wilmet
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- HVAC
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Pędnia: I-Shift, Automat
Kabina: high
Oś tylna: Redukcja: redukcja pojedyncza
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Jean Philippe Wilmet
- Controlo da climatização
- Travão de discos
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Transmissão: I-Shift, Automática
Cabina: high
Eixo traseiro: Redução: redução simples
Contacte Jean Philippe Wilmet para obter mais informações
- Frâne cu disc
- Дисковые тормоза
- Климат-контроль
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Трансмиссия: I-Shift, Автоматическая
Кабина: high
Задний мост: Редуктор: один редуктор
Свяжитесь с Jean Philippe Wilmet для получения дополнительной информации
- Kotúčové brzdy
- Ovládanie klimatizácie
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Prevodovka: I-Shift, Automatické
Kabína: high
Zadná náprava: Redukcia: jednoduchá redukcia
- Klimatanläggning
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: high
Teknisk information
Transmission: I-Shift, Automatisk
Bakaxel: Minskning: enkelreduktion
Övrig information
Tågvikt: 44000kg
Chassihöjd: medium
Axel specifikation: N/A
Utväxling bakaxel: 2.31
Bränslekapacitet: 950-1109 liter
Antal tankar: 2
Ytterligare information
Kontakta Jean Philippe Wilmet för mer information
- Klima kontrolü