Gaisrinis siurblys Mercedes-Benz Atego 1326 ziegler pump

























































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys

- Ресорно пружинно окачване
- Странична врата
- Съединение
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Vzduchová houkačka
- Blattfederung
- Lufthorn
- Seitentür
- Zugmaul
= Anmerkungen =
ziegler pump 638 stunden
2000liter water tank
slaugen
= Weitere Informationen =
Aufbau: Löschfahrzeug
Vorderachse: Max. Achslast: 4700 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 9300 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Kobling
- Sidedør
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Brandbil
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4700 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 9300 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Πλαϊνή πόρτα
- Air horn
- Coupling
- Leaf spring suspension
- Side door
= Remarks =
ziegler pump,10bar/25 bar 2000 liter /min
2000liter watertank
638working hours
hose,s
= More information =
Bodywork: Fire truck
Front axle: Max. axle load: 4700 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 9300 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
APK (MOT): tested until 03/2026
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Bocina de aire
- horquilla
- Puerta lateral
- Suspensión
= Más información =
Carrocería: Camión de bomberos
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4700 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 9300 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Liitäntä
- Sivuovi
- Äänimerkki
- Attraper taupe
- Corne de l'air
- Porte latérale
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Construction: Voiture de pompier
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4700 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 9300 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Spojnica
- Zračna sirena
- Csatlakoztatás
- Légkürt
- Oldalajtó
- Rugós felfüggesztés
= További információk =
Felépítmény: Tűzoltóautó
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 4700 kg; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 9300 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 80%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 80%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 80%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 80%
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Andre, Henri vagy Andre-vel
- Portiera laterale
- Raccordo
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Luchthoorn
- Vangmuil
- Zijdeur
= Bijzonderheden =
ziegler pump 638 uur,10bar/25 bar 2000 liter per min
2000liter water tank
slangen aanwezig
2x waterpump
= Meer informatie =
Opbouw: Brandweerwagen
Vooras: Max. aslast: 4700 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 9300 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Kobling
- Lufthorn
- Sidedør
- Drzwi boczne
- Resory
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Budowa: Wóz strażacki
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4700 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 9300 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
- Porta laterais
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Carroçaria: Carro de bombeiro
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4700 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 9300 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Cuplă
- Suspensie pe arcuri
- Ușă laterală
- Боковая дверь
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кузов: Пожарный автомобиль
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4700 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 9300 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Vzduchová húkačka
- Bladfjäder
- Koppling
- Sidodörr
- Tyfon
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Brandbil
Framaxel: Max. axellast: 4700 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Max. axellast: 9300 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Kaplin
- Yan kapı
- Yaprak yaylı süspansiyon