Izoterminis sunkvežimis MAN TGM 18.290 19T - FRIGO THERMOKING SPECTRUM BI-TEMP. - MANUAL ZF























































































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys














- 2 Achsen
- 4x2
- A/C - AIR CONDITION
- BLATT Federung
- Heckklappe
- Luftfederung
- Sper
= Anmerkungen =
Struktur
Volumen: 48 m3
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: TGM, einfach
Kennzeichen: 1SNU239
Achskonfiguration
Refenmaß: 295/80 R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
Funktionell
Ladebordwand: D'HOLLANDIA, Heckklappe, 2000 kg
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- 2 axles
- 4x2
- A/C - AIR CONDITION
- Air suspension
- Sper
- Steel spring suspension
- Tailgate
= Remarks =
Structure
Volume: 48 m3
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: TGM, single
Registration number: 1SNU239
Axle configuration
Tyre size: 295/80 R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Max. rear axle load: 11500 kg
Functional
Tail lift: D'HOLLANDIA, tail lift, 2000 kg
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- 2 essieux
- 4x2
- A/C - AIR CONDITION
- Hayon
- Sper
- Suspension LAMES
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Structure
Le volume: 48 m3
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: TGM, simple
Numéro d'immatriculation: 1SNU239
Configuration essieu
Dimension des pneus: 295/80 R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
Pratique
Trappe de chargement: D'HOLLANDIA, soupape arrière, 2000 kg
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- 2 Assen
- 4x2
- A/C - AIR CONDITION
- Bladvering
- Laadklep
- Lucht vering
- Sper
= Bijzonderheden =
Opbouw
Volume: 48 m3
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: TGM, enkel
Kenteken: 1SNU239
Asconfiguratie
Bandenmaat: 295/80 R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Max. aslast achter: 11500 kg
Functioneel
Laadklep: D'HOLLANDIA, achtersluitklep, 2000 kg
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed