Kombinuota kanalų valymo mašina MAN TGS 26.360 6x2 Simon Moos Combi



















































































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys











- Камера за заден ход
- Люк на тавана
- Централен подлакътник
- Kamera couvání
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- Camera mit monitor
- Dachluke
- Euro 5
- Hebbare gelenk asche
- Mittelarmlehne
- Rückwärtsfahrkamera
= Anmerkungen =
- Simon Moos (Typ KSA 1266 Typ1) Saug-/Spül aufbau
- Hinterkipper
- Schlammtank kapazität 4900 Liter
- Vakuumpumpe Samson (Typ V15) 900 m³ pro Stunde
- Pratissoli Hochdruckwasserpumpe (Typ KF 36), 112 Liter pro Minute
- Wasser füllpumpe Pacer (Typ SE 28IL HYC)
- Hinterer Saugschlauch
- Hochdruck rolle
- Ausziehbare Unterfahrschutz
- AHK vorbereitet
- Aufbewahrungsbox aus Edelstahl
- Hydrodrive Achse
- Schaltgetriebe
= Weitere Informationen =
Aufbau: Saugfahrzeug
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Bakkamera
- Euro 5
- Midterarmlæn
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Slamsuger
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Άνοιγμα οροφής
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Κεντρικό μπράτσο
- Camera with monitor
- Central armrest
- Euro 5
- Liftable and steering axle
- Reversing camera
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- Simon Moos (type KSA 1266 Type1) suction/rinse construction
- Rear tipper
- Sludge tank capacity 4900 liters
- Vacuum pump Samson (type V15) 900 m³ per hour
- Pratissoli high-pressure water pump (type KF 36), 112 liters per minute
- Water filling pump Pacer (type SE 28IL HYC)
- Rear suction hose
- High pressure reel
- Extendable rear bumper
- Trailer coupling prepared
- Stainless steel tool box
- Hydrodrive axle
- Manual transmission
= More information =
Bodywork: Vacuum truck
Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Cámara con monitor
- Cámara de marcha atrás
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Euro 5
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Construcción aspiración/enjuague Simon Moos (tipo KSA 1266 Type1)
- Volquete trasero
- Capacidad del depósito de lodos 4900 litros.
- Bomba de vacío Samson (tipo V15) 900 m³ por hora
- Bomba de agua de alta presión Pratissoli (tipo KF 36), 112 litros por minuto
- Bomba de llenado de agua Pacer (tipo SE 28IL HYC)
- Manguera de aspiración trasera
- Carrete de alta presión
- Parachoques trasero extensible
- Bozal de captura preparado
- Caja de almacenamiento de acero inoxidable.
- Eje hidromotor
- Transmisión manual
= Más información =
Carrocería: Camión aspirador
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Peruutuskamera
- Caméra avec moniteur
- Caméra de recul
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 5
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
= Remarques =
- Construction d'aspiration/rinçage Simon Moos (type KSA 1266 Type1)
- Benne arrière
- Capacité du réservoir à boues 4900 litres
- Pompe à vide Samson (type V15) 900 m³ par heure
- Pompe à eau haute pression Pratissoli (type KF 36), 112 litres par minute
- Pompe de remplissage d'eau Pacer (type SE 28IL HYC)
- Tuyau d'aspiration arrière
- Enrouleur haute pression
- Pare-chocs arrière extensible
- Attrape museau préparé
- Boîte de rangement en acier inoxydable
- Essieu hydromoteur
- Transmission manuelle
= Plus d'informations =
Construction: Aspirateur de boues
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Kamera za vožnju unatrag
- Krovni otvor
- Središnji naslon za ruku
- Középső kartámasz
- Tetőablak
- Tolatókamera
- Bracciolo centrale
- Euro 5
- Videocamera per retromarcia
Infotainment
- Achteruitrijcamera
Interieur
- Armsteun
- Dakluik
Overige
- Camera met monitor
- Euro 5 motor
- Hefbare gestuurde naloopas
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Simon Moos (type KSA 1266 Type1) zuig/spoel opbouw
- Achterwaartse kipper
- Inhoud slibtank 4900 Liter
- Vacuumpomp Samson (type V15) 900 m³ per uur
- Pratissoli hogedruk waterpomp (type KF 36), 112 Liter per minuut
- Water vulpomp Pacer (type SE 28IL HYC)
- Zuigslang achter
- Hogedrukhaspel
- Uitschuifbare achterbumper
- Vangmuil voorbereid
- RVS opbergkist
- Hydrodrive aandrijving
- Handgeschakeld
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: Kolkenzuiger
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Midtre armlene
- Ryggekamera
- Takluke
- Euro 5
- Kamera do tyłu
- Luk dachowy
- Podłokietnik
= Więcej informacji =
Budowa: Szambowóz
Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Camara de marcha-atràs
- Escotilha do tejadilho
- Euro 5
= Mais informações =
Carroçaria: Draga de sarjetas
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cotieră centrală
- Euro 5
- Trapă de plafon
- Евро 5
- Камера заднего хода
- Камера с монитором
- Люк на крыше
- Подъемная и управляемая ось
- Сигнальные маяки
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Конструкция всасывания/промывки Simon Moos (тип KSA 1266 Type1)
- Самосвального типа
- Емкость шламонакопителя 4900 литров.
- Вакуумный насос Samson (тип V15) 900 м³ в час
- Водяной насос высокого давления Pratissoli (тип KF 36), 112 литров в минуту
- Насос для наполнения воды Pacer (тип SE 28IL HYC)
- Задний всасывающий шланг
- Катушка высокого давления
- Выдвижной задний бампер
- Возможность монтажа фаркопа
- Инструментальный ящик из нержавеющей стали
- Гидропривод на 1-ую ось
- Механическая коробка передач
= Дополнительная информация =
Кузов: Вакуумная автоцистерна
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 5
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Armstöd i mitten
- Backkamera
- Euro 5
- Taklucka
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Slamsugare
Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Geri vites kamerası
- Orta kol dayanağı
- Tavan kapağı