Šiukšliavežis Volvo FM 370 Euro 6 VDK 25m³











































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys

























- PTO
- Алуминиев горивен резервоар
- Люк на тавана
- Централен подлакътник
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachluke
- Euro 6
- Mittelarmlehne
- Nebenantrieb
= Anmerkungen =
- Aufbau: VDK (Typ Pusher 4000), 25m³
- Schuttung: CB011 Eurolift (Kamm, DIN, ETB)
- Aluminium Kraftstofftank 405 Liter
- AdBlue-Tank 64 Liter
- Umgebungstemperatur: 40ºC / +40ºC
- VEB (Volvo Motor bremse)
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: I-shift, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Aluminiumsbrændstoftank
- Euro 6
- Kraftudtag
- Midterarmlæn
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: I-shift, Automatisk
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- PTO
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Aluminium fuel tank
- Central armrest
- Euro 6
- PTO
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- Construction: VDK (type Pusher 4000), 25m³
- Loading: CB011 Eurolift (comb, DIN, ETB)
- Aluminium fuel tank 405 Liter
- AdBlue tank 64 Liter
- Ambient temperature: -40ºC / +40ºC
- VEB (Volvo Engine Brake)
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Transmission
Transmission: I-shift, Automatic
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Depósito de combustible de aluminio
- Escotilla de techo
- Euro 6
- PTO
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Construcción: VDK (tipo Pusher 4000), 25 m³
- Carga: CB011 Eurolift (combinación, DIN, ETB)
- Depósito de combustible de aluminio de 405 litros
- Depósito de AdBlue de 64 litros
- Temperatura ambiente: -40 °C / +40 °C
- VEB (freno de motor Volvo)
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: I-shift, Automático
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Euro 6
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Voimanotto
- Euro 6
- PTO
- Réservoir de carburant en aluminium
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
= Remarques =
- Construction : VDK (type Pusher 4000), 25 m³
- Chargement : CB011 Eurolift (comb, DIN, ETB)
- Réservoir de carburant en aluminium : 405 litres
- Réservoir d’AdBlue : 64 litres
- Température ambiante : -40 °C / +40 °C
- Frein moteur Volvo (VEB)
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Transmission
Transmission: I-shift, Automatique
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Euro 6
- Krovni otvor
- Priključno vratilo
- Središnji naslon za ruku
- Alumínium üzemanyagtartály
- Euro 6
- Kihajtás
- Középső kartámasz
- Tetőablak
= További információk =
Általános információk
Az ajtók száma: 2
Kabin: nap
Sebességváltó
Sebességváltó: I-shift, Automatikus
Tengelykonfiguráció
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65 22.5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80 22.5; Maximális tengelyterhelés: 12000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 70%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 70%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 70%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 70%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/65 22.5; Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Belső tér
Ülőhelyek száma: 2
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- Bracciolo centrale
- Euro 6
- Presa di forsa
- Serbatoio del carburante in alluminio
Exterieur
- Aluminium brandstoftank
Interieur
- Armsteun
- Dakluik
Overige
- Euro 6
- PTO
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Opbouw: VDK (type Pusher 4000 ), 25m³
- Belading: CB011 Eurolift (kam, DIN, ETB)
- Aluminium brandstoftank 405 LIter
- AdBlue tank 64 Liter
- Omgevingstemperatuur: -40ºC / +40ºC
- VEB (Volvo Engine Brake)
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: I-shift, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Euro 6
- Kraftuttak
- Midtre armlene
- Takluke
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Euro 6
- Luk dachowy
- Podłokietnik
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: I-shift, Automat
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Depósito de combustível em alumínio
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
- Tomada da força
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: I-shift, Automática
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Decuplare motor
- Euro 6
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Trapă de plafon
- Алюминиевый топливный бак
- Евро 6
- Люк на крыше
- Насос отбора мощности
- Сигнальные маяки
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Конструкция: VDK (тип Pusher 4000), 25м³
- Загрузка: CB011 Eurolift (гребешковая, DIN, ETB)
- Алюминиевый топливный бак 405 литров
- Бак AdBlue 64 литра
- Температура окружающей среды: -40ºC / +40ºC
- VEB (моторный тормоз Volvo)
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: I-shift, Автоматическая
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Armstöd i mitten
- Bränsletank av aluminium
- Euro 6
- PTO
- Taklucka
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Transmission
Transmission: I-shift, Automatisk
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Interiör
Antal sittplatser: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Euro 6
- Orta kol dayanağı
- PTO
- Tavan kapağı