Nauja vakuuminė cisterna-puspriekabė SZUMLAKOWSKI - VACUM




































































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys














capacity 25000-35000 liters
comparments: 1-4
breakwaters: 2-3
tank made of stainless steel AISI304 or 316L, thickness 5 mm
all structural elements of the tank made of stainles steel (ribs around the tank, tank supports, fastening of the catch plate)
cylindrical tank shape
working pressure < 0.05 Mpa
negative pressure < 0.09 Mpa
Chassis:
3-axle self-supporting trolley
frame made of stainless steel AISI304
3 disc axles JOST (former Mercedes Daimler-Chrysler), load capacity 9 tons each axle (3x9.000kg)
pneumatic suspension
first lifting axle
single polyethylene mudguards (6 pcs.), rear mudguards with mud flaps
ECE compliant side underrun protection
two-way support legs with a flat foot
steel or aluminum rims
tires 385/65 R22.5
HALDEX braking system with automatic brake force regulation and EB+ anti-lock system
24 V electrical system in accordance with ECE
rear combination lights mounted in the bumper
license plate lighting
marker lights
side lighting
reflective boards (2 pcs.)
15-pin socket and ABS/EBS socket
2 wedges with fastening
tool box with lock
Fittings and accessories:
JUROP LC420 HDR CW liquid-cooled compressor with hydraulic (or other) drive, compressor capacity max 12000 l/min (tractor drive is secured by the Ordering Party, required demand 140bar and flow 136L/min)
hydraulically hinged rear bottom, hydraulic clamping locks (4 pcs.)
upper inspection hatch DN500 at the front equipped with 2 hooks for attaching a ladder
drain valve DN 100 ended with STORZ coupling
liquid level gauge DN50 pipe with shut-off valves and a bottom valve for cleaning the glass
separator in the front part of the tanker with a drain valve 2” suction line DN100
upper float valve in the tank, DN100 connection
storage for hose-trough type made of acid-proof steel
pojemność 25000-35000 litrów
ilość komór: 1-4
ilość falochronów: 2-3
zbiornik wykonany ze stali kwasoodpornej AISI304 lub 316L, grubość płaszcza 5 mm
wszystkie elementy konstrukcyjne zbiornika wykonane ze stali kwasoodpornej (wręgi opasające zbiornik, podpory zbiornika, mocowanie płyty zaczepowej)
kształt zbiornika cylindryczny
ciśnienie robocze < 0,05 Mpa
podciśnienie < 0,09 Mpa
Podwozie:
3 osiowy samonośny wózek jezdny
rama wykonana ze stali nierdzewnej AISI304
3 osie tarczowe JOST (dawny Mercedes Daimler-Chrysler), nośność konstrukcyjna 9 ton każda oś (3x9.000kg)
zawieszenie pneumatyczne
pierwsza oś podnoszona
pojedyncze błotniki polietylenowe (6 szt.), tylne błotniki z chlapaczami
boczne zabezpieczenia przeciwnajazdowe zgodne z ECE
dwuzakresowe nogi podporowe z płaską stopą
felgi stalowe lub aluminiowe
ogumienie 385/65 R22,5
układ hamowania HALDEX z automatyczną regulacją siły hamowania i systemem anty-blokującym EB+
instalacja elektryczna 24 V zgodna z ECE
światła tylne zespolone zamontowane w zderzaku
oświetlenie tablicy rejestracyjnej
światła obrysowe
oświetlenie boczne
tablice odblaskowe (2 szt.)
gniazdo 15-to pinowe oraz gniazdo ABS/EBS
2 kliny z mocowaniem
skrzynka narzędziowa z zamkiem
Armatura i osprzęt:
kompresor JUROP LC420 HDR CW chłodzony cieczą z napędem hydraulicznym (lub inny), wydajność kompresora max 12000 l/min (napęd od ciągnika siodłowego zabezpiecza Zamawiający, wymagane zapotrzebowanie 140bar i przepływ 136L/min)
dennica tylna uchylna hydraulicznie, zamki dociskające hydrauliczne (4 szt.)
górny właz inspekcyjny DN500 z przodu wyposażony w 2 haki do zaczepienia drabiny
spust zasuwa DN 100 zakończona złączem STORZ
płynowskaz rura DN50 z zaworami odcinającymi i dolnym zaworem do czyszczenia szkła
separator w przedniej części cysterny z zaworem spustowym 2” linia ssąca DN100
zawór pływakowy górny w zbiorniku przyłącze DN100
schowek na węże typu-koryto wykonane ze stali kwasoodpornej