Vilkikas DAF CF 75.290 4X2 EURO 3 MANUAL GEAR + VANGMUIL











































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys













- Съединение
- Střešní spoiler
- Dachspoiler
- Zugmaul
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Refenmaß: 295/80R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Kennzeichen: BJ-XS-72
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kobling
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Dækstørrelse: 295/80R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Registreringsnummer: BJ-XS-72
- Κοτσαδόρος
- Coupling
- Roof spoiler
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Cab: day
Front axle: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Tyre size: 295/80R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction
Registration number: BJ-XS-72
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- horquilla
- Spoiler para el techo
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 295/80R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Matrícula: BJ-XS-72
- Liitäntä
- Attraper taupe
- Spoiler de toit
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 295/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
Numéro d'immatriculation: BJ-XS-72
- Spojnica
- Tetőlégterelő
- Spoiler per il tetto
- Dakspoiler
- Vangmuil
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Bandenmaat: 295/80R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie
Kenteken: BJ-XS-72
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Takspoiler
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Rozmiar opon: 295/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Numer rejestracyjny: BJ-XS-72
- Acoplamento
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 295/80R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Número de registo: BJ-XS-72
- Spoiler pavilion
- Спойлер на крыше
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Размер шин: 295/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Регистрационный номер: BJ-XS-72
- Strešný spojler
- Koppling
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel: Däckets storlek: 295/80R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enda minskning
Registreringsnummer: BJ-XS-72
- Tavan spoyleri