Vilkikas DAF XF 480 ACC / EURO 6 D / Alcoa / Roof Airco / MX Brake / 10 UNITS













Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys
















- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 45%; Profil pneumatiky vpravo: 45%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 45%; Profil pneumatiky vpravo: 45%
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Registrační číslo: 88-BPS-5
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Klimaanlage
- Schlafkabine
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 45%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 45%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 88-BPS-5
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling oder Arno De Leeuw, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 45%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 45%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 88-BPS-5
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Heavy duty engine brake
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 45%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 45%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: 88-BPS-5
Please contact Martijn Schuiling or Arno De Leeuw for more information
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 88-BPS-5
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmastointi
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 45%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 45%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 88-BPS-5
- Grijač
- Grijač vozila
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 45%; Gumiabroncs profilja jobbra: 45%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 45%; Gumiabroncs profilja jobbra: 45%
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Rendszám: 88-BPS-5
- Freno motore per impieghi gravosi
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 45%; Profilo del pneumatico destra: 45%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 45%; Profilo del pneumatico destra: 45%
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Numero di immatricolazione: 88-BPS-5
- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Slaapcabine
- Standkachel
- Versterkte motorrem
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 45%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 45%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: 88-BPS-5
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kraftig motorbrems
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 45%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 45%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 88-BPS-5
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Sofagem de parque
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 45%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 45%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 88-BPS-5
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 45%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 45%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 88-BPS-5
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 45%; Profil pneumatiky vpravo: 45%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 45%; Profil pneumatiky vpravo: 45%
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Registračné číslo: 88-BPS-5
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 45%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 45%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 88-BPS-5
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Sleeper cab