Vilkikas MAN TGX 41.560 TGX 41.560



























Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys
24/7 on companies Whatsapp
















- Luftfederung
- Lufthorn
- Parabolfederung
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
Transmission model : MAN TipMatic 12 30 OD gearbox / Converter-Cluth with Retarder
Colour : Red
Details:
Manufacturer: MAN
Type: TGX 41.560 8x4/4 BLS
Chassis number: WMA87XZZ0FL071136
Year: 2015
Odometer: ca. 308.000 km
Engine: 560 hp/412 kW / EURO 6 / SCR-2,700 Nm CR (D3876LF01)
Transmission: MAN TipMatic 12 30 OD gearbox / Converter-Cluth with Retarder
First axle: 8.000 kg / Parabolic Suspension / Tyres 385/65R22,5
Second axle: 7.500 kg / Air Suspension / Steering / Tyres 385/65R22,5
Rear axles: 13.000 kg / Air Suspension / Hub Reduction / Double Fitted / 315/80R22,5
Wheelbase: 2.600 mm + 1.440 mm + 1.420 mm
GVW: 42.000 kg
GCW: 180.000 kg
Equipment:
Rear axles hub reduction
JSK 38C fifth wheel on sliding frame
Danbox toolboxes behind cabin
Mass switch
Bullbar with lamps
Automatic gearbox
Intarder
Push bar
Cabin:
XXL cab with high roof
Cruise control
Air conditioning
1 x Bed
Coolerbox
Comfortable Seats
Radio CD Player/Navigation
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Schwerlast
Getriebe
Getriebe: MAN TipMatic 12 30 OD gearbox, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Mittenachse: Refenmaß: 385/65R22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22,5; Max. Achslast: 13000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80R22,5; Max. Achslast: 13000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Finanzielle Informationen
Preis: Auf Anfrage
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Stefan Schaapveld, um weitere Informationen zu erhalten.
- Air horn
- Air suspension
- Parabolic suspension
- Sleeper cab
= Remarks =
Transmission model : MAN TipMatic 12 30 OD gearbox / Converter-Cluth with Retarder
Colour : Red
Details:
Manufacturer: MAN
Type: TGX 41.560 8x4/4 BLS
Chassis number: WMA87XZZ0FL071136
Year: 2015
Odometer: ca. 308.000 km
Engine: 560 hp/412 kW / EURO 6 / SCR-2,700 Nm CR (D3876LF01)
Transmission: MAN TipMatic 12 30 OD gearbox / Converter-Cluth with Retarder
First axle: 8.000 kg / Parabolic Suspension / Tyres 385/65R22,5
Second axle: 7.500 kg / Air Suspension / Steering / Tyres 385/65R22,5
Rear axles: 13.000 kg / Air Suspension / Hub Reduction / Double Fitted / 315/80R22,5
Wheelbase: 2.600 mm + 1.440 mm + 1.420 mm
GVW: 42.000 kg
GCW: 180.000 kg
Equipment:
Rear axles hub reduction
JSK 38C fifth wheel on sliding frame
Danbox toolboxes behind cabin
Mass switch
Bullbar with lamps
Automatic gearbox
Intarder
Push bar
Cabin:
XXL cab with high roof
Cruise control
Air conditioning
1 x Bed
Coolerbox
Comfortable Seats
Radio CD Player/Navigation
= More information =
General information
Bodywork: Heavy load
Transmission
Transmission: MAN TipMatic 12 30 OD gearbox, Automatic
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65R22,5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Suspension: parabolic suspension
Middle axle: Tyre size: 385/65R22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22,5; Max. axle load: 13000 kg; Reduction: hub reduction; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 315/80R22,5; Max. axle load: 13000 kg; Reduction: hub reduction; Suspension: air suspension
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact Stefan Schaapveld for more information
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Paraboolvering
- Slaapcabine
= Bijzonderheden =
Model versnellingsbak : MAN TipMatic 12 30 OD gearbox / Converter-Cluth with Retarder
Kleur : Rood
Details:
Manufacturer: MAN
Type: TGX 41.560 8x4/4 BLS
Chassis number: WMA87XZZ0FL071136
Year: 2015
Odometer: ca. 308.000 km
Engine: 560 hp/412 kW / EURO 6 / SCR-2,700 Nm CR (D3876LF01)
Transmission: MAN TipMatic 12 30 OD gearbox / Converter-Cluth with Retarder
First axle: 8.000 kg / Parabolic Suspension / Tyres 385/65R22,5
Second axle: 7.500 kg / Air Suspension / Steering / Tyres 385/65R22,5
Rear axles: 13.000 kg / Air Suspension / Hub Reduction / Double Fitted / 315/80R22,5
Wheelbase: 2.600 mm + 1.440 mm + 1.420 mm
GVW: 42.000 kg
GCW: 180.000 kg
Equipment:
Rear axles hub reduction
JSK 38C fifth wheel on sliding frame
Danbox toolboxes behind cabin
Mass switch
Bullbar with lamps
Automatic gearbox
Intarder
Push bar
Cabin:
XXL cab with high roof
Cruise control
Air conditioning
1 x Bed
Coolerbox
Comfortable Seats
Radio CD Player/Navigation
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Zware last
Transmissie
Transmissie: MAN TipMatic 12 30 OD gearbox, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22,5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Middenas: Bandenmaat: 385/65R22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22,5; Max. aslast: 13000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80R22,5; Max. aslast: 13000 kg; Reductie: naafreductie
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Stefan Schaapveld