Vilkikas Mercedes-Benz Actros 1848 ADR,VLG,Bigspace,528.082 km !!,Retarder,820 liter ta















































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys






















- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ниско ниво на шум
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
- Hliníková palivová nádrž
- Nízká hlučnost
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fenders
- Fernlicht
- Geräuscharm
- Klimaanlage
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Standheizung
- Verwärmungsautomatik
= Firmeninformationen =
Homepage: rodyti kontaktus
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 315/70R22.2; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Refenmaß: 315/70R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Inhalt des Laderaums: 820 l
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 09.2025
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Minimal støj
- Projektører
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 315/70R22.2; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Lastrumskapacitet: 820 l
APK (Bileftersyn): testet indtil sep. 2025
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Χαμηλού θορύβου
- υδραυλικό τιμόνι
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Climate control
- fenders
- Heater
- Heavy duty engine brake
- Low-noise
- Passenger seat
- Power steering
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spotlights
- Vehicle heater
= Dealer information =
Homepage: rodyti kontaktus
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 315/70R22.2; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Tyre size: 315/70R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Cargo space capacity: 820 l
APK (MOT): tested until 09/2025
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Bajo Ruido
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Dirección asistida
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315/70R22.2; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Capacidad de carga: 820 l
APK (ITV): inspeccionado hasta sept. 2025
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Hiljainen
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Chauffage
- Climate control
- Direction assistée
- Faible bruit
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 315/70R22.2; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Capacité espace de chargement: 820 l
APK (CT): valable jusqu'à sept. 2025
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Niska razina buke
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Dakspoiler
- fenders
- Geluidsarm
- Luchtvering
- Passagiersstoel
- Slaapcabine
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Verwarming
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: rodyti kontaktus
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 315/70R22.2; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Bandenmaat: 315/70R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Inhoud laadruimte: 820 l
APK: gekeurd tot sep. 2025
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kraftig motorbrems
- Lite støy
- Luftfjæring
- Servostyring
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 315/70R22.2; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Zawartość ładowni: 820 l
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do sep. 2025
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Aquecedor
- Baixo ruído
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315/70R22.2; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Capacidade do espaço de carga: 820 l
APK (MOT): testado até sep. 2025
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Zgomot redus
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Малошумный
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 315/70R22.2; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Размер шин: 315/70R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Объем грузового отсека: 820 l
APK (TO): проверка пройдена до sep. 2025
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Nízka hlučnosť
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler
- Tystgående
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 315/70R22.2; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/70R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Lastutrymmets kapacitet: 820 l
MOT: besiktigat till sep. 2025
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Düşük gürültülü
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri