Vilkikas Scania R500 V8 / 6x4 / Manual / Retarder / Full air

























































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys














- Въздушни възглавници
- Въздушно окачване
- Въздушно окачване на кабината
- Люк на тавана
- Спойлер на покрива
- Hliníková palivová nádrž
- Střešní okno
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
- Vzduchové odpružení kabiny
- Airbags
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachluke
- Dachspoiler
- Fahrerhaus-Luftfederung
- Luftfederung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70R22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70R22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Marke des Aufbaus: Scania
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Pieter van Hemert, um weitere Informationen zu erhalten.
- Airbags
- Aluminiumsbrændstoftank
- Førerhusluftaffjedring
- Luftaffjedring
- Taglem
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Karosserifabrikat: Scania
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Pieter van Hemert for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Αερανάρτηση καμπίνας
- Αεροτομή οροφής
- Αερόσακοι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Airbags
- Air suspension system
- Aluminium fuel tank
- Cabin air suspension
- Passenger seat
- Roof hatch
- Roof spoiler
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70R22.5; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 315/70R22.5; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Make of bodywork: Scania
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Pieter van Hemert for more information
- Airbags
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Suspensión neumática de la cabina
- Tanque de combustible de aluminio
- Trampilla abatible
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Marca carrocería: Scania
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Pieter van Hemert para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Kattoluukku
- Kattospoileri
- Ohjaamon ilmajousitus
- Turvatyynyt
- Airbags
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- Suspension pneumatique de la cabine
- Trappe de toit
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Marque de construction: Scania
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Pieter van Hemert pour plus d'informations
- Krovni otvor
- Krovni spojler
- Zračni jastuci
- Zračni ovjes
- Zračni ovjes kabine
- Fülke légrugós felfüggesztése
- Légrugós felfüggesztés
- Légzsákok
- Tetőablak
- Tetőlégterelő
- Botola
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione pneumatica cabina
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Airbags
- Aluminium brandstoftank
- Bijrijderstoel
- Dakluik
- Dakspoiler
- Koppelschotel
- Luchtgeveerde cabine
- Lucht veringsysteem
- Opberglade
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
= Bijzonderheden =
Scania R500 V8
6x4
Handgeschakeld
Retarder
Rondom luchtvering
Euro4
AdBlue
Koelkast
Standkachel
2 x Bed
Sper
Schuifschotel
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's kijk op: rodyti kontaktus
Weitere Fotos finden Sie unter: rodyti kontaktus
For more photos see: rodyti kontaktus
Para más fotos ver: rodyti kontaktus
Więcej zdjęć znajdziesz na: rodyti kontaktus
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70R22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70R22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Merk opbouw: Scania
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Pieter van Hemert
- Kollisjonsputer
- Luftfjæring
- Luftfjæring i førerhuset
- Takluke
- Takspoiler
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Luk dachowy
- Pneumatyczne zawieszenie kabiny
- Poduszki powietrzne
- Spoiler dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Marka konstrukcji: Scania
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Pieter van Hemert
- Airbags
- Depósito de combustível em alumínio
- Escotilha do tejadilho
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Suspensão pneumática da cabina
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Marca da carroçaria: Scania
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Pieter van Hemert para obter mais informações
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Suspensie pneumatică a cabinei
- Trapă de plafon
- Алюминиевый топливный бак
- Люк крыши
- Пневматическая подвеска
- Пневматическая подвеска кабины
- Подушки безопасности
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70R22.5; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 315/70R22.5; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Марка кузова: Scania
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Pieter van Hemert для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Strešný otvor
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
- Vzduchové odpruženie kabíny
- Bränsletank av aluminium
- Hyttluftfjädring
- Krockkuddar
- Luftfjädring
- Taklucka
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70R22.5; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70R22.5; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Fabrikat av karosseri: Scania
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Pieter van Hemert för mer information
- Havalı süspansiyon
- Hava yastıkları
- Kabin havalı süspansiyon
- Tavan kapağı
- Tavan spoyleri