Vilkikas Scania R520 4X2-Retarder-EUR6- 2xTank NL Truck



























































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys





















Maximale Vorderachslast: 7500 kg
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Ruben van Hezik, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. frontakselbelastning: 7500 kg
Maks. bagakselbelastning: 11500 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Ruben van Hezik for yderligere oplysninger
Max. front axle load: 7500 kg
Max. rear axle load: 11500 kg
APK (MOT): tested until 01/2026
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Ruben van Hezik for more information
Carga máxima del eje delantero: 7500 kg
Carga máxima del eje trasero: 11500 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Ruben van Hezik para obtener más información.
Charge max. sur essieu avant: 7500 kg
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Ruben van Hezik pour plus d'informations
Max. tengelyterhelés: 7500 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 11500 kg
MOT: vizsgálták, amíg jan. 2026
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ruben van Hezik-vel
R520
2014
826 DKM
Blad/lucht
Retarder
= Bedrijfsinformatie =
-
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Max. aslast voor: 7500 kg
Max. aslast achter: 11500 kg
APK: gekeurd tot jan. 2026
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Ruben van Hezik
Maks. nośność osi przedniej: 7500 kg
Maks. nośność osi tylnej: 11500 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Ruben van Hezik
Carga máx. do eixo dianteiro: 7500 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 11500 kg
APK (MOT): testado até jan. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Ruben van Hezik para obter mais informações
Макс. нагрузка на переднюю ось: 7500 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 11500 kg
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Ruben van Hezik для получения дополнительной информации
Max. axellast för: 7500 kg
Max. axellast bak: 11500 kg
MOT: besiktigat till jan. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Ruben van Hezik för mer information