Konteinerių važiuoklę puspriekabę Fliegl (ZWP 180 / HB VH117) parduodama aukcione










Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.




















Fahrgestellnummer: WFDFLTrodyti kontaktus
Typgenehmigung: ZWP 180
Erstzulassung: 12.05.2016
Zulässiges Gesamtgewicht: 18.000 kg
Achslasten: 2 × 9.000 kg
Nutzlast: ca. 16.650 kg (geschätzt aus Eigengewichtskonfiguration)
Bereifung: 385/65 R22.5 (160J)
HU / TÜV: ❌ abgelaufen (letzte Eintragung 05/2017)
Verwendungszweck: Wechselbrückenanhänger für BDF/Container 7,45 m / MB-9050mm
Kupplung: DIN-Zugöse Ø40 mm
Steckverbindung: ISO 7638, 7-polig, 15-polig
Hersteller / Typ: Fliegl ANH F.ATL – Zentralachsanhänger Fahrgestellnummer: WFDFLTrodyti kontaktus Typgenehmigung: ZWP 180 Erstzulassung: 12.05.2016 Zulässiges Gesamtgewicht: 18.000 kg Achslasten: 2 × 9.000 kg Nutzlast: ca. 16.650 kg (geschätzt aus Eigengewichtskonfiguration) Bereifung: 385/65 R22.5 (160J) HU / TÜV: ❌ abgelaufen (letzte Eintragung 05/2017) Verwendungszweck: Wechselbrückenanhänger für BDF/Container 7,45 m / MB-9050mm Kupplung: DIN-Zugöse Ø40 mm Steckverbindung: ISO 7638, 7-polig, 15-polig
Chassis number: WFDFLT21801005623
Type approval: ZWP 180
Registration date: 12.05.2016
Permissible total weight: 18,000 kg
Axle loads: 2 × 9,000 kg
Payload: approx. 16,650 kg (estimated from dead weight configuration)
Tyres: 385/65 R22.5 (160J)
Technical inspection / TÜV: ❌ expired (last entry 05/2017)
Purpose: Swap body trailer for BDF/container 7.45 m / MB-9050mm
Coupling: DIN towing eye Ø40 mm
Connector: ISO 7638, 7-pin, 15-pin
Numéro de châssis : WFDFLT21801005623
Homologation de type : ZWP 180
Date d’inscription : 12.05.2016
Poids total autorisé : 18 000 kg
Charges par essieu : 2 × 9 000 kg
Charge utile : environ 16 650 kg (estimé à partir de la configuration en poids mort)
Pneus : 385/65 R22.5 (160J)
Inspection technique / TÜV : ❌ expirée (dernière entrée 05/2017)
Objectif : Remorque à carrosserie inverse pour BDF/conteneur 7,45 m / MB-9050mm
Accouplement : œil de remorquage DIN Ø40 mm
Connecteur : ISO 7638, 7 broches, 15 broches
Numero telaio: WFDFLTrodyti kontaktus
Approvazione del tipo: ZWP 180
Data di registrazione: 12.05.2016
Peso totale consentito: 18.000 kg
Carichi per assi: 2 × 9.000 kg
Carico utile: circa 16.650 kg (stimato dalla configurazione del peso morto)
Gommi: 385/65 R22.5 (160J)
Ispezione tecnica / TÜV: ❌ scaduta (ultima iscrizione 05/2017)
Scopo: rimorchio a carrozzeria sostitutiva per BDF/container 7,45 m / MB-9050mm
Accoppiamento: occhio di traino DIN Ø40 mm
Connettore: ISO 7638, 7 pin, 15 pin
Chassisnummer: WFDFLT21801005623
Typegoedkeuring: ZWP 180
Registratiedatum: 12-05-2016
Toegestan totaalgewicht: 18.000 kg
Aslasten: 2 × 9.000 kg
Lading: ca. 16.650 kg (geschat op basis van de deadweight-configuratie)
Banden: 385/65 R22.5 (160J)
Technische keuring / TÜV: ❌ verlopen (laatste inschrijving 05/2017)
Doel: Wissel van carrosserietrailer voor BDF/container 7,45 m / MB-9050mm
Koppeling: DIN sleepoog Ø40 mm
Connector: ISO 7638, 7-pins, 15-pins