

Kombinuota kanalų valymo mašina Scania G500













Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys





















Gross Weight: 38,000 kg, payload 15,725 kg
Suspension: Air suspension on all axles
Rear Axle: RBP735 + RP735 with hub reduction, ratio 4.05:1
EK730P flywheel-mounted (position 12 o’clock, 1: 1 ratio)
Cabin: CG17N Medium sleeper cab with air suspension
Air Conditioning: Automatic climate control
Brakes: EBS with disc brakes on all axles, retarder (3500 Nm)
ADR Approval: Types FL and EX/III
Fuel Tank: 350 litres aluminium (left side)
AdBlue Tank: 80 litres (60 litres usable)
Tank Material: Stainless steel
Capacity: Total 18,000 litres
Main tank divided into: 10,000 + 3,000 litres for sludge
Vacuum Pump: HIBON VTB 820 XL lobe pump
Vacuum capacity: 0.9 bar, 2674 m³/hour
High-Pressure Pump: URACA P3-45
Working pressure: 10–200 bar, automatic regulation
Hose Reel (rear hatch): Two-part reel
Large side: 150 m x 1" diameter hose
Small side: 70 m x ½" diameter hose
Control System: PLC-based with display
Remote Control: One large and one small unit
Hydraulics: Three separate hydraulic circuits
Cooling System: Temperature-monitored with automatic control
Suction Boom: For hose positioning, designed and built by NMT in Sweden
Rear: 4" acid-resistant stainless steel ball valves (JF&FR), remote controlled
Side: 5" acid-resistant stainless steel ball valves (JF&FR), for direct filling of front tank
Length (mm): NaN
Van segment: SPECIAL
EU approved until: 12.03.2026
truck car location: NORWAY
Technical approved
Chassis Specifications
Model
Scania G 500 B8x4*4NB
Power Take-Off (PTO)
ED120P engine-mounted for hydraulic pump
EG662F gearbox-mounted (rear)
Body Specifications
Type
Rigual CL3644D Vacuum and Jetting Combination Truck
5,000 litres clean water in stainless side tanks
Reel designed and manufactured by NMT in Sweden
Valves
Safety Systems
Primary and secondary shut-off with cyclone filter
Safety valves for both vacuum and pressure
Automatic overload protection
Rear door safety system preventing opening under pressure/vacuum
Note
Subject to errors in listing. Chassis was delivered from Scania in 2020 but remained with the bodybuilder until first registration in March 2025
Delivered fully approved