Nauja modulinė puspriekabė 4 Axle Line Hydraulic Modular Trailer For Heavy Transport













Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys












المواصفات الفنية للمقطورة المعيارية بـ 4 محاور
عدد المحاور: 4
السرعة (كم/س) مقابل الوزن (طن):
السرعة (كم/س) الوزن الكلي (طن) الحمولة الاسمية (طن) الحمولة على المحور (طن)
0.5 180.0 166.14 45.0
5 146.4 132.5 36.6
40 80.0 66.14 20.0
80 65.6 51.74 16.4
الطول: 6,000 مم
العرض: 2,990 مم
الارتفاع: 1,175 ± 300 مم
قاعدة العجلات: 1,500 مم
المسار: 1,800 / 735 مم
الإطارات: 215/75R17.5 135/133J 16PR
الجنط: 6.00-17.5
عدد الإطارات: 32
زاوية التوجيه: 55°
البيانات التقنية
وحدة بوغي معيارية قابلة للتركيب طوليًا وعرضيًا
هيكل مركزي على شكل صندوق مع خزانات هواء وزيت هيدروليكي مدمجة
قدرة عالية على تحمل الأحمال المركزة في الإطار المركزي ومناطق الهيكل الخارجية المغلقة
اقتران أمامي وخلفي بمسامير لسهولة التركيب الطولي
مجموعات عجلات بندولية مركبة على الهيكل عبر حلقات دوران مزودة بمحامل كروية
الإطارات: 215/75 R 17.5 (8 لكل خط محور)
مشوار المحور الهيدروليكي: ±300 مم
تعليق هيدرونيوماتيكي مع خزان غاز ضاغط
صمامات أمان ضد تمزق الخراطيم في جميع مجموعات العجلات
نظام توجيه هيدروميكانيكي ثنائي الدائرة مدمج في الهيكل
أقصى زاوية توجيه: ±55° على جميع ارتفاعات القيادة
التوجيه بواسطة زوج من الأسطوانات المدمجة في الإطار
نظام فرامل هوائي ثنائي الخط + فرامل انتظار نابضية
4 Axle Line Modular Trailer Specifications
Axle Quantity: 4
Speed (km/h) vs Weight (t)
Speed (km/h) Total Weight (t) Rated Loading Capacity (t) Axle Loading (t)
0.5 180.0 166.14 45.0
5 146.4 132.5 36.6
40 80.0 66.14 20.0
80 65.6 51.74 16.4
Length: 6000 mm
Width: 2990 mm
Height: 1175 ± 300 mm
Wheelbase: 1500 mm
Tread: 1800 / 735 mm
Tyre: 215/75R17.5 135/133J 16PR
Rim: 6.00-17.5
Tyre Quantity: 32
Steering Angle: 55°
Technical Data Sheet
Longitudinally and laterally combinable bogie module
Box-shaped center frame with integrated air and hydraulic oil tanks
High point load capacity on center frame and closed chassis outer fields
Front and rear bolt-ear-coupling for longitudinal combinations
Pendular wheelsets mounted onto chassis via ball bearing slewing rings
Tires: 215/75 R 17.5 (8 per axle line)
Hydraulic axle stroke ± 300 mm
Hydro-pneumatic gas accumulator suspension
Hose rupture safety valves on all wheelsets
Hydro-mechanic two-circuit all-wheel force steering integrated into chassis
Max steering angle ± 55° in all driving heights
Steering by one pair of frame-integrated cylinders
Two-line all-wheel air brake and spring-loaded parking brake
Complete fourfold piping for optimum module combinability
rodyti kontaktus
Especificaciones del Remolque Modular de 4 Ejes
Cantidad de ejes: 4
Velocidad (km/h) vs Peso (t):
Velocidad (km/h) Peso total (t) Capacidad nominal de carga (t) Carga por eje (t)
0.5 180.0 166.14 45.0
5 146.4 132.5 36.6
40 80.0 66.14 20.0
80 65.6 51.74 16.4
Longitud: 6,000 mm
Ancho: 2,990 mm
Altura: 1,175 ± 300 mm
Distancia entre ejes: 1,500 mm
Trocha: 1,800 / 735 mm
Neumáticos: 215/75R17.5 135/133J 16PR
Aros: 6.00-17.5
Cantidad de neumáticos: 32
Ángulo de dirección: 55°
Ficha Técnica
Módulo bogie combinable longitudinal y lateralmente
Bastidor central en forma de caja con tanques de aire e hidráulicos integrados
Alta capacidad de carga puntual en el bastidor central y los campos exteriores cerrados
Acoplamiento delantero y trasero con orejetas atornilladas para combinaciones longitudinales
Conjuntos de ejes pendulares montados en el chasis mediante anillos de giro con rodamientos de bolas
Neumáticos: 215/75 R 17.5 (8 por línea de eje)
Carrera hidráulica de los ejes: ±300 mm
Suspensión hidroneumática con acumulador de presión de gas
Válvulas de seguridad contra ruptura de mangueras en todos los ejes
Dirección hidromecánica de dos circuitos en todas las ruedas integrada en el chasis
Ángulo máximo de dirección: ±55° en todas las alturas de conducción
Dirección mediante un par de cilindros integrados en el bastidor
Sistema de freno neumático de dos líneas + freno de estacionamiento por resorte
Sistema de tuberías cuádruple para una combinación óptima de los módulos
Spécifications de la remorque modulaire à 4 essieux
Nombre d’essieux : 4
Vitesse (km/h) vs Poids (t) :
Vitesse (km/h) Poids total (t) Capacité nominale de charge (t) Charge par essieu (t)
0.5 180.0 166.14 45.0
5 146.4 132.5 36.6
40 80.0 66.14 20.0
80 65.6 51.74 16.4
Longueur : 6 000 mm
Largeur : 2 990 mm
Hauteur : 1 175 ± 300 mm
Empattement : 1 500 mm
Voie : 1 800 / 735 mm
Pneus : 215/75R17.5 135/133J 16PR
Jantes : 6.00-17.5
Nombre de pneus : 32
Angle de braquage : 55°
Fiche technique
Module bogie combinable longitudinalement et latéralement
Châssis central en forme de caisson avec réservoirs d’air et d’huile hydraulique intégrés
Grande capacité de charge ponctuelle sur le châssis central et les zones extérieures fermées
Accouplement avant et arrière à oreilles boulonnées pour les combinaisons longitudinales
Essieux pendulaires montés sur le châssis via des couronnes d’orientation à roulements à billes
Pneus : 215/75 R 17.5 (8 par ligne d’essieu)
Course hydraulique des essieux : ±300 mm
Suspension hydropneumatique avec accumulateur de pression de gaz
Soupapes de sécurité contre la rupture des flexibles sur tous les essieux
Direction hydromécanique bi-circuit sur toutes les roues intégrée au châssis
Angle maximal de braquage : ±55° à toutes les hauteurs de conduite
Direction par une paire de cylindres intégrés dans le châssis
Système de frein pneumatique à deux lignes + frein de stationnement à ressort
Système de tuyauterie quadruple pour une combinaison optimale des modules
Spesifikasi Trailer Modular 4 As
Jumlah As: 4
Kecepatan (km/jam) vs Berat (ton):
Kecepatan (km/jam) Berat Total (ton) Kapasitas Muatan Tertentu (ton) Beban per As (ton)
0.5 180.0 166.14 45.0
5 146.4 132.5 36.6
40 80.0 66.14 20.0
80 65.6 51.74 16.4
Panjang: 6.000 mm
Lebar: 2.990 mm
Tinggi: 1.175 ± 300 mm
Jarak Sumbu Roda: 1.500 mm
Jejak Roda: 1.800 / 735 mm
Ban: 215/75R17.5 135/133J 16PR
Velg: 6.00-17.5
Jumlah Ban: 32
Sudut Kemudi: 55°
Data Teknis
Modul bogie dapat dikombinasikan secara longitudinal maupun lateral
Rangka tengah berbentuk kotak dengan tangki udara & oli hidrolik terintegrasi
Kapasitas beban titik tinggi pada rangka tengah dan bidang luar rangka tertutup
Kopling telinga-baut depan & belakang untuk kombinasi longitudinal
Roda pendular dipasang ke rangka dengan cincin slewing bantalan bola
Ban: 215/75 R 17.5 (8 per garis as)
Stroke as hidrolik: ±300 mm
Suspensi akumulator gas hidro-pneumatik
Katup pengaman pecah-selang pada semua unit roda
Sistem kemudi hidromekanik dua sirkuit, terintegrasi ke rangka
Sudut kemudi maksimum: ±55° pada semua tinggi operasi
Kemudi dikendalikan oleh sepasang silinder terintegrasi pada rangka
Sistem rem udara dua saluran & rem parkir pegas
Sistem perpipaan empat jalur lengkap untuk kombinasi modul yang optimal
4축 모듈형 트레일러 사양
차축 수량: 4
속도 (km/h) vs 중량 (t):
속도 (km/h) 총 중량 (t) 정격 적재 능력 (t) 차축 하중 (t)
0.5 180.0 166.14 45.0
5 146.4 132.5 36.6
40 80.0 66.14 20.0
80 65.6 51.74 16.4
길이: 6,000 mm
너비: 2,990 mm
높이: 1,175 ± 300 mm
축간 거리: 1,500 mm
윤거: 1,800 / 735 mm
타이어: 215/75R17.5 135/133J 16PR
림: 6.00-17.5
타이어 수량: 32
조향 각도: 55°
기술 데이터 시트
종방향 및 횡방향 조합 가능한 보기 모듈
공기 및 유압 오일 탱크가 통합된 박스형 중앙 프레임
중앙 프레임 및 밀폐된 섀시 외부 필드에서 높은 점하중 용량
전·후면 볼트 이어 커플링을 통한 종방향 결합
볼 베어링 선회 링을 통해 섀시에 장착된 펜듈럼 휠셋
타이어: 215/75 R 17.5 (축당 8개)
유압 차축 스트로크 ±300 mm
가스 축적기를 포함한 유압-공압 현가장치
모든 휠셋에 호스 파열 방지 안전 밸브 장착
섀시에 통합된 2회로 전륜 강제조향 유압-기계식 시스템
모든 주행 높이에서 최대 조향각 ±55°
프레임 일체형 실린더에 의한 조향
2라인 전륜 공기 브레이크 및 스프링식 주차 브레이크
최적의 모듈 결합을 위한 4중 배관 완비
Especificações do Reboque Modular de 4 Eixos
Quantidade de eixos: 4
Velocidade (km/h) vs Peso (t):
Velocidade (km/h) Peso total (t) Capacidade nominal de carga (t) Carga por eixo (t)
0.5 180.0 166.14 45.0
5 146.4 132.5 36.6
40 80.0 66.14 20.0
80 65.6 51.74 16.4
Comprimento: 6.000 mm
Largura: 2.990 mm
Altura: 1.175 ± 300 mm
Distância entre eixos: 1.500 mm
Bitola: 1.800 / 735 mm
Pneus: 215/75R17.5 135/133J 16PR
Rodas: 6.00-17.5
Quantidade de pneus: 32
Ângulo de direção: 55°
Ficha Técnica
Módulo bogie combinável longitudinal e lateralmente
Estrutura central em formato de caixa com tanques de ar e óleo hidráulico integrados
Alta capacidade de carga pontual no chassi central e nos campos externos fechados
Acoplamento dianteiro e traseiro com olhais aparafusados para combinações longitudinais
Conjuntos de eixos pendulares montados no chassi através de anéis giratórios com rolamentos de esferas
Pneus: 215/75 R 17.5 (8 por linha de eixo)
Curso hidráulico do eixo: ±300 mm
Suspensão hidropneumática com acumulador de pressão de gás
Válvulas de segurança contra ruptura de mangueiras em todos os eixos
Direção hidromecânica de dois circuitos em todas as rodas integrada no chassi
Ângulo máximo de direção: ±55° em todas as alturas de condução
Direção por um par de cilindros integrados no chassi
Sistema de freio pneumático de duas linhas + freio de estacionamento por mola
Sistema de tubulação quádrupla para a melhor combinação dos módulos
Технічні характеристики 4-осьового модульного трейлера
Кількість осей: 4
Швидкість (км/год) vs Вага (т):
Швидкість (км/год) Загальна вага (т) Номінальна вантажопідйомність (т) Навантаження на вісь (т)
0.5 180.0 166.14 45.0
5 146.4 132.5 36.6
40 80.0 66.14 20.0
80 65.6 51.74 16.4
Довжина: 6.000 мм
Ширина: 2.990 мм
Висота: 1.175 ± 300 мм
Колісна база: 1.500 мм
Колея: 1.800 / 735 мм
Шини: 215/75R17.5 135/133J 16PR
Диски: 6.00-17.5
Кількість шин: 32
Кут повороту коліс: 55°
Технічні дані
Модуль візка може поєднуватися поздовжньо та поперечно
Коробчаста центральна рама з інтегрованими повітряними та гідравлічними баками
Висока точкова вантажопідйомність на центральній рамі та зовнішніх ділянках шасі
Болтове з’єднання спереду та ззаду для поздовжньої комбінації
Підвісні колісні пари, закріплені до шасі через шарикопідшипникові поворотні кільця
Шини: 215/75 R 17.5 (8 на вісь)
Хід осі гідравлічної підвіски: ±300 мм
Гідропневматична підвіска з газовим акумулятором
Запобіжні клапани від розриву шлангів на всіх колесах
Двоконтурна гідромеханічна система рульового керування, інтегрована в шасі
Максимальний кут повороту: ±55° на будь-якій висоті
Рульове керування за допомогою інтегрованих у раму циліндрів
Двоконтурна пневматична гальмівна система та пружинне стоянкове гальмо
Чотириконтурна система трубопроводів для оптимального комбінування модулів
Thông số kỹ thuật rơ-moóc module 4 trục
Số lượng trục: 4
Tốc độ (km/h) so với Tải trọng (tấn):
Tốc độ (km/h) Tổng trọng lượng (tấn) Tải trọng định mức (tấn) Tải trọng trên trục (tấn)
0.5 180.0 166.14 45.0
5 146.4 132.5 36.6
40 80.0 66.14 20.0
80 65.6 51.74 16.4
Chiều dài: 6.000 mm
Chiều rộng: 2.990 mm
Chiều cao: 1.175 ± 300 mm
Chiều dài cơ sở: 1.500 mm
Khoảng cách vệt bánh: 1.800 / 735 mm
Lốp: 215/75R17.5 135/133J 16PR
Mâm (Rim): 6.00-17.5
Số lượng lốp: 32
Góc lái: 55°
Dữ liệu kỹ thuật
Mô-đun bogie có thể kết hợp dọc và ngang
Khung trung tâm dạng hộp với bình khí nén & dầu thủy lực tích hợp
Khả năng chịu tải trọng tập trung cao tại khung trung tâm và các khu vực khung ngoài kín
Khớp nối tai-bolt phía trước và sau để kết hợp dọc
Cụm bánh lắc (pendular) gắn vào khung thông qua vòng bi xoay
Lốp: 215/75 R 17.5 (8 lốp mỗi dòng trục)
Hành trình trục thủy lực: ±300 mm
Hệ thống treo thủy-khí nén tích hợp bình tích áp khí
Van an toàn chống nổ ống dẫn trên tất cả cụm bánh
Hệ thống lái thủy-cơ hai mạch, tích hợp trong khung
Góc lái tối đa: ±55° ở mọi độ cao vận hành
Điều khiển lái bằng cặp xy-lanh tích hợp trong khung
Hệ thống phanh khí nén hai dòng + phanh đỗ bằng lò xo
Hệ thống ống dẫn bốn lớp hoàn chỉnh để tối ưu khả năng kết hợp mô-đun