Platforma sunkvežimis MAN TGX 26.400 6x2 crane truck with HMF 4720 K6























Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys










- PTO
- Въздушно окачване
- PTO
- Vzduchové odpružení
- 6x2
- Luftfederung
- Zapfwelle (PTO)
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 2: Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Kran: HMF 4720 K6, Baujahr 2010, hinter der Kabine
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- 6x2
- Kraftudtag
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 2: Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Kran: HMF 4720 K6, produktionsår 2010, bag førerhuset
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- PTO
- Αερανάρτηση
- 6x2
- Air suspension
- PTO
= More information =
Front axle: Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 2: Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Crane: HMF 4720 K6, year of manufacture 2010, behind the cab
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- 6x2
- PTO
- Suspensión neumática
= Más información =
Eje delantero: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 2: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Grúa: HMF 4720 K6, año de fabricación 2010, detrás de la cabina
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Ilmajousitus
- Voimanotto
- 6x2
- PTO
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Essieu avant: Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 2: Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Grue: HMF 4720 K6, année de construction 2010, derrière la cabine
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Priključno vratilo
- Zračni ovjes
- Kihajtás
- Légrugós felfüggesztés
- Presa di forsa
- Sospensioni pneumatiche
- 6x2
- Air suspension
- Automatic lubrification
- Coupling
- Lift-Axle
- PTO
= Bijzonderheden =
Very nice MAN cranetruck 6x2 with HMF 4720 K6.
4x Stamp.
HMF 4720 K6 with remote control.
4,7 mtr. - 8820kg
6,4 mtr. - 6130kg
8,3 mtr. - 4520kg
10,3 mtr. - 3490kg
12,3 mtr. - 2820kg
14,4 mtr. - 2350kg
16,7 mtr. - 2010kg
1X Manual
Platform 630 mtr
Wheelbase :
1st axle - 2nd axle - 4800
1st axle - 3rd axle - 6150
= Meer informatie =
Vooras: Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 2: Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Kraan: HMF 4720 K6, bouwjaar 2010, achter de cabine
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
- Kraftuttak
- Luftfjæring
- 6x2
- Wał odbioru mocy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś przednia: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 2: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Żuraw: HMF 4720 K6, rok produkcji 2010, z tyłu kabiny
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- 6x2
- Suspensão pneumática
- Tomada da força
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 2: Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Grua: HMF 4720 K6, ano de fabrico 2010, atrás da cabina
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Decuplare motor
- Suspensie pneumatică
- 6x2
- PTO
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Передний мост: Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 2: Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Кран: HMF 4720 K6, год выпуска 2010, сзади кабины
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- PTO
- Vzduchové odpruženie
- 6x2
- Luftfjädring
- PTO
= Ytterligare information =
Framaxel: Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 2: Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Kran: HMF 4720 K6, byggnadsår 2010, bakom kabinen
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Havalı süspansiyon
- PTO