Šasi sunkvežimis MAN 26.280 , 6x4 , ZF Manual , Spring suspension















































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys



















- Blattfederung
= Anmerkungen =
= Weitere Optionen und Zubehör =
- Schiebedach
= Weitere Informationen =
Schäden: keines
= Weitere Informationen =
Kabine: 280, Tag
Refenmaß: 315/80 R - 22.5
Vorderachse: Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 1: Reifen Profil links innnerhalb: 5%; Reifen Profil links außen: 5%; Reifen Profil rechts innerhalb: 5%; Reifen Profil rechts außen: 5%
Hinterachse 2: Reifen Profil links innnerhalb: 5%; Reifen Profil links außen: 5%; Reifen Profil rechts innerhalb: 10%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Emissionsklasse: Euro 0
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: 280, day cab
Dækstørrelse: 315/80 R - 22.5
Foraksel: Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 1: Dækprofil venstre indvendige: 5%; Dækprofil venstre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 5%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre indvendige: 5%; Dækprofil venstre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Emissionsklasse: Euro 0
- Leaf spring suspension
= Remarks =
= Additional options and accessories =
- Sunroof
= More information =
Damages: none
= More information =
Cab: 280, day
Tyre size: 315/80 R - 22.5
Front axle: Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 1: Tyre profile left inner: 5%; Tyre profile left outer: 5%; Tyre profile right outer: 5%; Tyre profile right outer: 5%
Rear axle 2: Tyre profile left inner: 5%; Tyre profile left outer: 5%; Tyre profile right outer: 10%; Tyre profile right outer: 20%
Emission class: Euro 0
Damages: none
Please contact Willem Zelissen for more information
- Suspensión
= Más información =
Cabina: 280, día
Tamaño del neumático: 315/80 R - 22.5
Eje delantero: Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda interior: 5%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda interior: 5%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Clase de emisión: Euro 0
Daños: ninguno
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: 280, jour
Dimension des pneus: 315/80 R - 22.5
Essieu avant: Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche interne: 5%; Sculptures des pneus gauche externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 5%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche interne: 5%; Sculptures des pneus gauche externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Classe d'émission: Euro 0
Dommages: aucun
Veuillez contacter Willem Zelissen pour plus d'informations
- Bladvering
- Dubbele banden
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Open dak
= Bijzonderheden =
Afmeting achter de cabine 465 cm
= Meer informatie =
Schade: schadevrij
= Meer informatie =
Cabine: 280, dag
Bandenmaat: 315/80 R - 22.5
Vooras: Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 1: Bandenprofiel linksbinnen: 5%; Bandenprofiel linksbuiten: 5%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 5%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 5%
Achteras 2: Bandenprofiel linksbinnen: 5%; Bandenprofiel linksbuiten: 5%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Emissieklasse: Euro 0
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen
- Resory
= Więcej informacji =
Kabina: 280, dzienna
Rozmiar opon: 315/80 R - 22.5
Oś przednia: Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 1: Profil opon lewa wewnętrzna: 5%; Profil opon lewa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%
Oś tylna 2: Profil opon lewa wewnętrzna: 5%; Profil opon lewa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Klasa emisji: Euro 0
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: 280, dia
Tamanho dos pneus: 315/80 R - 22.5
Eixo dianteiro: Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu interior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 5%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu interior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Classe de emissões: Euro 0
Danos: nenhum
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: 280, кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/80 R - 22.5
Передний мост: Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 1: Профиль шин левое внутреннее: 5%; Профиль шин левое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 5%
Задний мост 2: Профиль шин левое внутреннее: 5%; Профиль шин левое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Уровень выбросов: Euro 0
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Hytt: 280, dag
Däckets storlek: 315/80 R - 22.5
Framaxel: Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 1: Däckprofil inuti vänster: 5%; Däckprofil lämnades utanför: 5%; Däckprofil innanför höger: 5%; Däckprofil utanför höger: 5%
Bakaxel 2: Däckprofil inuti vänster: 5%; Däckprofil lämnades utanför: 5%; Däckprofil innanför höger: 10%; Däckprofil utanför höger: 20%
Utsläppsklass: Euro 0
Skada på fordon: skadefri