Šasi sunkvežimis MAN TGX 24.440































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys


















Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7100 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2025
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Martin Vos Vos, Martin Martin Vos oder Martin Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7100 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2025
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Martin Martin Vos eller Martin Vos for yderligere oplysninger
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7100 kg
APK (MOT): tested until 08/2025
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Martin Vos Vos, Martin Martin Vos or Martin Vos for more information
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7100 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2025
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Martin Martin Vos o Martin Vos para obtener más información.
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7100 kg
APK (CT): valable jusqu'à août 2025
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Martin Martin Vos ou Martin Vos pour plus d'informations
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7100 kg
MOT: vizsgálták, amíg aug. 2025
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Martin Martin Vos vagy Martin Vos-vel
Automaat. Airco. Cruise controle. Boordcomputer. stuurwielbediening.
Bakmaten: Lengte vlakke gedeelte:640cm.
Totale lengte opbouw:824cm. De hoogte van de oprij aan de achterkant laadbak 50 cm. De lengte van de laadbrug 2,50 m de laadbrug kunnen naar elkaar toegeschoven worden. De hoogte van de laadbak in rijstand 100cm de breedte van de laadbak 2,42 mvan de hoogte van het kopschool 2,30 m
Voor as en achteras luchgeveerd.
Voertuig indentificatie nr:WMA45XZZ1JP100938
Voor meer info bellen:0031630969548 niet op zondag.
= Meer informatie =
Max. aslast voor: 7500 kg
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7100 kg
APK: gekeurd tot aug. 2025
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Martin Vos Vos, Martin Martin Vos of Martin Vos
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2025
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Martin Martin Vos lub Martin Vos
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7100 kg
APK (MOT): testado até aug. 2025
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Martin Martin Vos ou Martin Vos para obter mais informações
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2025
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Martin Martin Vos или Martin Vos для получения дополнительной информации
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7100 kg
MOT: besiktigat till aug. 2025
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Martin Martin Vos eller Martin Vos för mer information