Savivartis sunkvežimis DAF CF 85.460 CF85.460 Kipper mit Kran Palfinger 8x2
PDF
Bendrinti
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Susidomėjote skelbimu?
1/21
PDF
Bendrinti
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Kaina:
pagal užklausimą
Pasiteiraukite kainos
Susisiekite su pardavėju
Markė:
DAF
Tipas:
savivartis sunkvežimis
Pagaminimo metai:
2012-10
Pirmoji registracija:
2012-10-17
Rida:
497 720 km
Keliamoji galia:
14 700 kg
Grynasis svoris:
17 300 kg
Bendrasis svoris:
32 000 kg
Vieta:
Italija Lonato del Garda (BS)7210 km nuo jūsų
Patalpinimo data:
vakar
Numeris pardavėjo sandėlyje:
269314234
Aprašas
Kuro bakas:
300 l
Variklis
Galia:
462 AG (340 kW)
Degalai:
dyzelinas
Tūris:
12 902 cm³
Euro standartas:
Euro 5
Pavarų dėžė
Tipas:
mechaninė
Ašys
Ašys:
4
Ašių konfigūracija:
8x2
Pakaba:
spyruoklė/pneumatika
Dvigubi ratai:
Stabdžiai
ABS:
Kabina
Oro kondicionierius:
Elektriniai stiklų keltuvai:
Centrinis užraktas:
Rūko žibintai:
Skydelis nuo saulės:
Nuotolinė apžiūra
Technikos gabenimas
Būklė
Būklė:
naudotos
Papildoma informacija
Spalva:
raudona
Svarbu
Šis pasiūlymas yra skirtas tik bendrai informacijai. Tikslios informacijos klauskite pardavėjo.
Patarimai perkantiems
Pardavėjo kontaktiniai duomenys
Prenumeruokite pardavėjo naujienas
Jana
Kalbos:
italų, vokiečių, anglų
+39 327 487...
Rodyti
+39 327 487 4365
+39 030 698...
Rodyti
+39 030 698 0807
+39 030 698...
Rodyti
+39 030 698 0806
Adresas
Italija, Lombardija, 25017, Lonato del Garda (BS), Via PrÞ 4
Pardavėjo vietos laikas:
10:48 (CET)
Siųsti žinutę
Pardavėjo kontaktiniai duomenys
GAM TRUCKS S.R.L.
Italija
5 metai su „Autoline“
4.4
48 atsiliepimai
Prenumeruokite pardavėjo naujienas
+39 327 487...
Rodyti
+39 327 487 4365
+39 030 698...
Rodyti
+39 030 698 0807
+39 030 698...
Rodyti
+39 030 698 0806
Klausti pardavėjo
PDF
Bendrinti
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Parduodate techniką ar transporto priemones?
Darykite tai su mumis!
Panašūs skelbimai
28 000 €
2011
226 000 km
Galia
300 AG (221 kW)
Euro standartas
Euro 5
Transporteris
8 221 kg
Tūris
7,41 m³
Ašių konfigūracija
4x2
Pakaba
spyruoklė/spyruoklė
Italija, San Lorenzo
Susisiekite su pardavėju
49 000 €
2008
453 000 km
Galia
412 AG (303 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Ašių konfigūracija
8x4
Pakaba
spyruoklė/spyruoklė
Italija, San Cipriano Picentino (SA)
Susisiekite su pardavėju
kaina pagal užklausimą
1991
130 360 km
Galia
364 AG (268 kW)
Degalai
dyzelinas
Transporteris
9 100 kg
Ašių konfigūracija
6x2
Pakaba
spyruoklė/spyruoklė
Italija, Lonato del Garda (BS)
Susisiekite su pardavėju
49 500 €
2012
260 000 km
Galia
557 AG (410 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Ašių konfigūracija
6x4
Pakaba
spyruoklė/spyruoklė
Vokietija, Sottrum
Susisiekite su pardavėju
45 999 €
Be PVM
2012
266 370 km
Galia
410 AG (301 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Transporteris
16 300 kg
Ašių konfigūracija
8x4
Pakaba
spyruoklė/spyruoklė
Iškrovimo būdas
dvipusis
Lietuva, Vilnius
Susisiekite su pardavėju
kaina pagal užklausimą
1994
235 000 km
Galia
350 AG (257 kW)
Ašių konfigūracija
6x4
Iškrovimo būdas
galinė
Italija, Montecchio Maggiore (VI)
Susisiekite su pardavėju
53 000 €
Be PVM
2011
420 000 km
Galia
279 AG (205 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Ašių konfigūracija
4x2
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Iškrovimo būdas
trijų pusių
Italija, San Cipriano Picentino (SA)
Susisiekite su pardavėju
28 079,06 €
Be PVM
2012
487 560 km
Degalai
dyzelinas
Ašių konfigūracija
6x2
Čekija, Strančice
Susisiekite su pardavėju
95 000 €
2011
525 000 km
Galia
361 AG (265 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Ašių konfigūracija
4x2
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Iškrovimo būdas
trijų pusių
Italija, San Cipriano Picentino (SA)
Susisiekite su pardavėju
40 000 €
2011
200 000 km
Galia
161 AG (118 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Ašių konfigūracija
4x2
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Italija, San Cipriano Picentino (SA)
Susisiekite su pardavėju
55 000 €
2013
470 000 km
Galia
279 AG (205 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Ašių konfigūracija
4x2
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Iškrovimo būdas
trijų pusių
Italija, San Cipriano Picentino (SA)
Susisiekite su pardavėju
28 000 €
2011
480 000 km
Galia
279 AG (205 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Ašių konfigūracija
4x2
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Italija, San Cipriano Picentino (SA)
Susisiekite su pardavėju
39 999 €
Be PVM
2012
261 326 km
Galia
430 AG (316 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Transporteris
11 820 kg
Ašių konfigūracija
6x4
Pakaba
spyruoklė/spyruoklė
Iškrovimo būdas
trijų pusių
Lietuva, Vilnius
Susisiekite su pardavėju
8 100 €
Be PVM
1993
458 000 km
Galia
162 AG (119 kW)
Euro standartas
Euro 1
Degalai
dyzelinas
Transporteris
4 700 kg
Tūris
6,48 m³
Ašių konfigūracija
4x2
Pakaba
spyruoklė/spyruoklė
Iškrovimo būdas
trijų pusių
Italija, Costigliole Saluzzo (CN)
Susisiekite su pardavėju
kaina pagal užklausimą
2012
Ašių konfigūracija
4x4
Italija, Palmi (RC)
Susisiekite su pardavėju
41 600 €
Be PVM
2011
290 000 km
Galia
310 AG (228 kW)
Degalai
dyzelinas
Transporteris
8 000 kg
Tūris
5,93 m³
Ašių konfigūracija
4x2
Pakaba
spyruoklė/spyruoklė
Iškrovimo būdas
galinė
Lenkija, Nowy Sącz
Susisiekite su pardavėju
40 000 €
2010
224 000 km
Galia
220 AG (162 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Ašių konfigūracija
4x2
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Italija, San Cipriano Picentino (SA)
Susisiekite su pardavėju
46 000 €
2012
Galia
279 AG (205 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Ašių konfigūracija
4x2
Pakaba
spyruoklė/spyruoklė
Iškrovimo būdas
trijų pusių
Italija, San Cipriano Picentino (SA)
Susisiekite su pardavėju
Sunkvežimių atsarginės dalys
Muldenkipper 28cbm
Kran Epsilon Palfinger Mod. Q150L83 mit 2 Abstützungen und Greifer
8x2
vorn blattgefedert - hinten luftgefedert
Differentialsperre
Manualgetriebe
Euro 5
zGG 32.000kg - Nutzlast 14.700kg
Total-Länge LKW 9.11m
Radstand 4.60m
Reifen 40%-30%
300L Tank
Sonnenblende
Nebelscheinwerfer
Zentralverriegelung
Klima
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
ABS
Alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7400 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Funktionell
Kran: Epsilon Palfinger, hinter der Kabine
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7400 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Kran: Epsilon Palfinger, bag førerhuset
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Front axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 7400 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Functional
Crane: Epsilon Palfinger, behind the cab
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7400 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Funcional
Grúa: Epsilon Palfinger, detrás de la cabina
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7400 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Pratique
Grue: Epsilon Palfinger, derrière la cabine
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
anno 10/2012
km 497.720
ribaltabile posteriore 28mc
gru Epsilon Palfinger Mod. Q150L83 con 2 stabilizzatori e polipo
8x2
anteriore balestrato - posteriore pneumatico
bloccaggio differenziale
cambio manuale
Euro 5
PTT 32.000kg - portata 14.700kg
lunghezza totale del veicolo 9.11m
gomme 40%-30%
passo 4.60m
serbatoio 300L
visiera parasole
fari fendinebbia
chiusura centralizzata
aria condizionata
specchi e cristalli elettrici
ABS
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Vooras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 7400 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Functioneel
Kraan: Epsilon Palfinger, achter de cabine
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7400 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Funkcjonalność
Żuraw: Epsilon Palfinger, z tyłu kabiny
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7400 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Funcional
Grua: Epsilon Palfinger, atrás da cabina
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7400 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Кран: Epsilon Palfinger, сзади кабины
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее