Savivartis sunkvežimis IVECO Trakker 450 8x8 Hintenmulde 24 m3, Hardox, TUV



































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys




















Přední náprava 1: Max. zatížení nápravy: 10300 kg
Přední náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10300 kg
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9500 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9500 kg
Čerpadlo: Ano
Sklápěč: Vlevo / Vpravo / Za
Registrační číslo: 68-BHT-7
= Firmeninformationen =
Homepage: rodyti kontaktus
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse 1: Max. Achslast: 10300 kg
Vorderachse 2: Max. Achslast: 10300 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg
Pumpe: Ja
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Kennzeichen: 68-BHT-7
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 10300 kg
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 10300 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Pumpe: Ja
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage
Registreringsnummer: 68-BHT-7
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
= Dealer information =
Homepage: rodyti kontaktus
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Cab: day
Front axle 1: Max. axle load: 10300 kg
Front axle 2: Max. axle load: 10300 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg
Pump: Yes
Tipper: Left / Right / Back
Registration number: 68-BHT-7
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 10300 kg
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 10300 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg
Bomba: Sí
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera
Matrícula: 68-BHT-7
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 10300 kg
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 10300 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Pompe: Oui
Kipper: Gauche / Droite / Arrière
Numéro d'immatriculation: 68-BHT-7
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10300 kg
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10300 kg
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg
Szivattyú: Igen
Billenőplatós: Balra / Jobbra / A mögött
Rendszám: 68-BHT-7
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
Asse anteriore 1: Carico massimo per asse: 10300 kg
Asse anteriore 2: Carico massimo per asse: 10300 kg
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9500 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9500 kg
Pompa: Sì
Ribaltabile: A sinistra / A destra / Dietro
Numero di immatricolazione: 68-BHT-7
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras 1: Max. aslast: 10300 kg
Vooras 2: Max. aslast: 10300 kg
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg
Pomp: Ja
Kipper: Links / Rechts / Achter
Kenteken: 68-BHT-7
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Pompa: Tak
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył
Numer rejestracyjny: 68-BHT-7
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 10300 kg
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 10300 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg
Bomba: Sim
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder
Número de registo: 68-BHT-7
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Насос: Да
Самосвал: Слева / Справа / Сзади
Регистрационный номер: 68-BHT-7
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Predná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 10300 kg
Predná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10300 kg
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg
Čerpadlo: Áno
Sklápač: Vľavo / Vpravo / Za
Registračné číslo: 68-BHT-7
Framaxel 1: Max. axellast: 10300 kg
Framaxel 2: Max. axellast: 10300 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg
Pump: Ja
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom
Registreringsnummer: 68-BHT-7
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information