Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!!

PDF
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 1 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 2 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 3 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 4 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 5 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 6 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 7 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 8 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 9 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 10 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 11 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 12 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 13 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 14 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 15 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Vaizdas 16 - Autoline
Susidomėjote skelbimu?
1/16
PDF
109 750 €
Grynoji kaina
Susisiekite su pardavėju
Markė: Tatra
Pagaminimo metai: 2019-01
Pirmoji registracija: 2019-01-07
Rida: 165 087 km
Keliamoji galia: 28 900 kg
Grynasis svoris: 21 100 kg
Bendrasis svoris: 50 000 kg
Vieta: Nyderlandai Hedel6531 km to "United States/Columbus"
Numeris pardavėjo sandėlyje: 33-BNF-6
Patalpinimo data: 2025-08-12
Aprašas
Bendrieji matmenys: 10,03 m × 2,55 m × 3,75 m
Variklis
Degalai: dyzelinas
Tūris: 12 902 cm³
Cilindrų skaičius: 6
Euro standartas: Euro 6
Pavarų dėžė
Tipas: automatinė
Ašys
Ašys: 5
Ašių konfigūracija: 10x6
Ratų bazė: 7 090 mm
Salonas ir komfortas
Skydelis nuo saulės
Papildomi priedai
Kondicionierius
Elektra valdomi langai
Saugos funkcijos
Centrinis užraktas
Greičio ribotuvas
Pagalbinė automobilio statymo sistema
Atbulinės eigos vaizdo kamera
Papildoma įranga
PTO
Būklė
Būklė: naudotos
Papildoma informacija
Spalva: balta

Papildoma informacija — Savivartis sunkvežimis Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!!

Anglų
- Алуминиев горивен резервоар
- Дистанционно централно заключване
- Навигационна система
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Navigační systém
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Navigationssystem

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 4: Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Pumpe: Ja
Kipper: Hinten

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Navigationssystem

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Pumpe: Ja
Tiplad: Tilbage

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα πλοήγησης
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Navigation system
- Remote central locking

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 3: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction
Rear axle 4: Max. axle load: 11500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction

Functional
Pump: Yes
Tipper: Back

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueo centralizado a distancia
- Sistema de navegacion
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Bomba: Sí
Volquete: Trasera

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Navigointijärjestelmä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Réservoir de carburant en aluminium
- Système de navigation
- Verrouillage centralisé à distance

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Pompe: Oui
Kipper: Arrière

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Navigacijski sustav
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Navigációs rendszer
- Távirányításos központi zár

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap

Tengelykonfiguráció
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 4: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés

Funkcionális
Szivattyú: Igen
Billenőplatós: A mögött

Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema di navigazione
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Navigatiesysteem

= Bijzonderheden =

In absolute TOP staat TATRA PHOENIX 10x6 Kipper.
Naast de reeds genoemde opties beschikt deze over:

-Automaat
-10x6
-3 stuurassen
-1 liftas
-Overdruk cabine
-Navigatie
-AJK geisoleerd kipper
-Asfaltsleuf
-Milieukleppen
etc etc

Origineel NL truck direct van de 1ste eigenaar!

= Bedrijfsinformatie =

Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.

Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.

Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.

Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00

U kunt ons vinden op:

Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland

En bereiken op:

Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000

Website: rodyti kontaktus
E-mail: rodyti kontaktus

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: naafreductie
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 3: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: naafreductie
Achteras 4: Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: naafreductie

Functioneel
Pomp: Ja
Kipper: Achter

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
- Drivstofftank i aluminium
- Fjernstyrt sentrallås
- Navigasjonssystem
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Pilot do zamka centralnego
- System nawigacji

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Pompa: Tak
Wywrotka: Tył

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Sistema de navegação

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução do cubo

Funcional
Bomba: Sim
Camião basculante: Retroceder

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem de navigație
- Închidere centralizată de la distanță
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Система навигации

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Насос: Да
Самосвал: Сзади

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Navigačný systém
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Navigationssystem

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 4: Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Pump: Ja
Tippbil: Bakom

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Alüminyum yakıt deposu
- Navigasyon sistemi
- Uzaktan merkezi kilitleme
Svarbu
Šis pasiūlymas yra skirtas tik bendrai informacijai. Tikslios informacijos klauskite pardavėjo.
Patarimai perkantiems
Patarimai saugos klausimais
Pardavėjo tikrinimas

Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.

Kainos tikrinimas

Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.

Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.

Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.

Abejotini mokėjimai

Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.

Įvairūs šio tipo sukčiavimo atvejai:
  • Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
  • Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
  • Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
  • Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
  • Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
  • Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
  • Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
  • Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Aptikote sukčiavimo atvejų?
Informuokite mus
Patarimai saugos klausimais
PDF
Parduodate techniką ar transporto priemones?
Darykite tai su mumis!
Panašūs skelbimai
109 000 € Be PVM
2019
95 354 km
Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 29 155 kg Ašių konfigūracija 10x6
Nyderlandai, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2019
260 000 km
Galia 530 AG (390 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 27 710 kg Ašių konfigūracija 10x10 Iškrovimo būdas galinė
Nyderlandai, Losser
Hemmol
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
108 500 € Be PVM
2019
137 258 km
Galia 460 AG (338 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 9 810 kg Ašių konfigūracija 6x4 Pakaba spyruoklė/spyruoklė
Nyderlandai, Andelst
CLEANMAT
14 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
109 500 € Be PVM
2018
225 422 km
Galia 411 AG (302 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 17 715 kg Ašių konfigūracija 8x4 Pakaba spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
CLEANMAT
14 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
89 900 € Be PVM
2019
139 084 km
Galia 430 AG (316 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 18 065 kg Ašių konfigūracija 8x4
Nyderlandai, Veghel
Susisiekite su pardavėju
94 750 € Be PVM
2019
263 807 km
Galia 510 AG (375 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 14 120 kg Ašių konfigūracija 8x6 Pakaba spyruoklė/spyruoklė
Nyderlandai, Rijen
GEERTS TRUCKS & TRAILERS
8 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2018
391 518 km
Galia 450 AG (331 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 30 600 kg Ašių konfigūracija 10x8
Nyderlandai, Hedel
DEKO B.V.
10 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
94 750 € Be PVM
2019
250 470 km
Galia 510 AG (375 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 14 100 kg Ašių konfigūracija 8x6 Pakaba spyruoklė/spyruoklė
Nyderlandai, Rijen
GEERTS TRUCKS & TRAILERS
8 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
139 900 € Be PVM
2019
237 326 km
Galia 500 AG (368 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 16 303 kg Ašių konfigūracija 8x4 Pakaba pneumatika/pneumatika
Nyderlandai, Veghel
Susisiekite su pardavėju
91 400 € Be PVM
2020
318 047 km
Galia 460 AG (338 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 30 815 kg Ašių konfigūracija 10x4
Nyderlandai, Veghel
Susisiekite su pardavėju
86 800 € Be PVM
2019
104 388 km
Galia 430 AG (316 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 17 180 kg Ašių konfigūracija 8x4
Nyderlandai, Veghel
Susisiekite su pardavėju
91 400 € Be PVM
2020
318 047 km
Galia 460 AG (338 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 30 815 kg Ašių konfigūracija 10x4
Nyderlandai, Veghel
Susisiekite su pardavėju
114 000 € Be PVM
2018
84 000 km
Galia 462 AG (340 kW) Degalai dyzelinas Ašių konfigūracija 8x8 Iškrovimo būdas galinė
Serbija, Novi Sad
WOODY KAMIONI D.O.O. NOVI SAD
Susisiekite su pardavėju
109 900 € Be PVM
2021
62 854 km
Galia 460 AG (338 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 56 000 kg Ašių konfigūracija 10x4
Nyderlandai, Veghel
Susisiekite su pardavėju
110 000 € Be PVM
2017
259 248 km
Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Ašių konfigūracija 8x4
Nyderlandai, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
109 900 € Be PVM
2021
58 489 km
Galia 460 AG (338 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 56 000 kg Ašių konfigūracija 10x4
Nyderlandai, Veghel
Susisiekite su pardavėju
129 900 € Be PVM
2018
197 946 km
Galia 420 AG (309 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 14 260 kg Ašių konfigūracija 6x6
Nyderlandai, Veghel
Susisiekite su pardavėju
73 000 € Be PVM
2019
273 639 km
Galia 411 AG (302 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 21 720 kg Ašių konfigūracija 8x4 Pakaba spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
CLEANMAT
14 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
95 000 € Be PVM
2018
115 000 km
Galia 462 AG (340 kW) Degalai dyzelinas Ašių konfigūracija 8x8
Čekija, Nové Strašecí
AR car - CZ s. r. o
14 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2019
179 125 km
Galia 428 AG (315 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 16 485 kg Ašių konfigūracija 6x6
Nyderlandai, Meerkerk
Truck Centrum Meerkerk bv
13 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju