Sunkvežimis su keliamuoju kabliu MAN TGS 26.400 6x4 Manual Full Steel Just 327.817 km!













































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys





















- Люк на тавана
- Предно и задно ресорно окачване
- Централен подлакътник
- Redukce náboje
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- AHK 40 mm
- AP achsen
- Blattfeder vorne und hinten
- Dachluke
- Mittelarmlehne
= Anmerkungen =
- Hiab 21-Tonnen-Hakenarmsystem (Typ: XR21S53)
- Systemlänge: 530 cm
- Hakenhöhe: 157 cm
- Hydraulische Container-Innenverriegelung
- Aufbewahrungskasten
- Getriebe: ZF 16 S 252 OD
- ZF Intarder
- MAN BrakeMatic
- Handschaltung!
- Vollständig Blattfederung!
- 13-Tonnen-Hinterachsen (technisch)
- Nur 327.817 km!
- In gutem Zustand!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Marke Achsen: Anders
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Bladaffjedring for og bag
- Midterarmlæn
- Navreduktion
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Akselfabrikat: Anders
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Κεντρικό μπράτσο
- Μείωση πλήμνης
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Central armrest
- Coupling 40 mm
- Reduction
- Roof hatch
- Steel suspension front and back side
- Warning lights
= Remarks =
- Hiab 21-tonne hooklift system (type: XR21S53)
- System length: 530 cm
- Hook height: 157 cm
- Hydraulic container locking system
- Storage box
- Transmission: ZF 16 S 252 OD
- ZF intarder
- MAN BrakeMatic
- Manual transmission!
- Fully leaf-sprung!
- 13-tonne rear axles (technical)
- Only 327,817 km!
- In good condition!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Axle configuration
Make axles: Anders
Front axle: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Escotilla de techo
- Reducción de buje
- Reposabrazos central
- Suspensión de ballestas delante y atrás
= Comentarios =
- Sistema de gancho Hiab de 21 toneladas (tipo: XR21S53)
- Longitud del sistema: 530 cm
- Altura del gancho: 157 cm
- Fijación hidráulica del contenedor
- Caja de almacenamiento
- Transmisión: ZF 16 S 252 OD
- Intarder ZF
- MAN BrakeMatic
- ¡Cambio manual!
- ¡Suspensión totalmente neumática!
- Ejes traseros de 13 toneladas (técnicos)
- ¡Solo 327 817 km!
- ¡En buen estado!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Configuración de ejes
Marca de ejes: Anders
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Keskikäsinoja
- Lehtijousitus edessä ja takana
- Navan alennus
- Réduction au moyeu
- Support bras intermédiaire
- Suspension à lames avant et arrière
- Trappe de toit
= Remarques =
- Système à bras articulé Hiab 21 tonnes (type : XR21S53)
- Longueur du système : 530 cm
- Hauteur du crochet : 157 cm
- Fixation hydraulique des conteneurs à l'intérieur
- Coffre de rangement
- Transmission : ZF 16 S 252 OD
- Intarder ZF
- MAN BrakeMatic
- Boîte de vitesses manuelle !
- Suspension à lames intégrale !
- Essieux arrière 13 tonnes (technique)
- Seulement 327 817 km !
- En bon état !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Configuration essieu
Marque essieux: Anders
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Prednja i stražnja lisnata opruga
- Redukcija na glavčini
- Središnji naslon za ruku
- Első és hátsó laprugós felfüggesztés
- Kerékagy-áttétel
- Középső kartámasz
- Tetőablak
= További információk =
Általános információk
Az ajtók száma: 2
Kabin: nap
Tengelykonfiguráció
Tengelyek gyártmánya: Anders
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65 22.5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80 22.5; Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80 22.5; Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Belső tér
Ülőhelyek száma: 2
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- Bracciolo centrale
- Riduzione nel mozzo
- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori
Interieur
- Armsteun
- Dakluik
Overige
- Bladvering voor en achter
- Naafreductie
- Vangmuil 40 mm
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Hiab 21 Ton haakarmsysteem (type: XR21S53)
- Systeemlengte: 530 cm
- Haakhoogte: 157 cm
- Hydraulische containerbinnenborging
- Opbergkist
- Transmissie: ZF 16 S 252 OD
- ZF intarder
- MAN BrakeMatic
- Handgeschakeld!
- Volledig bladgeveerd!
- 13 Ton achterassen (technisch)
- Slechts 327.817 km!
- In nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Asconfiguratie
Merk assen: Anders
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Midtre armlene
- Navreduksjon
- Takluke
- Luk dachowy
- Podłokietnik
- Redukcja piasty
- Resor z przodu i z tyłu
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Produkcja osi: Anders
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Escotilha do tejadilho
- Redução do cubo
- Suspensão de molas dianteira e traseira
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Marca de eixos: Anders
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cotieră centrală
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
- Trapă de plafon
- Люк на крыше
- Редукция
- Рессоры на переднем и задних мостах
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 40 мм
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Система крюковых кранов Hiab 21 тонн (тип: XR21S53)
- Длина системы: 530 см
- Высота крюка: 157 см
- Гидравлическая фиксация контейнера
- Ящик для хранения
- Трансмиссия: ZF 16 S 252 OD
- Интеррейдер ZF
- MAN BrakeMatic
- Механическая коробка передач!
- Полностью листовая рессора!
- 13-тонные задние оси (технические)
- Пробег всего 327 817 км!
- В хорошем состоянии!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Марка мостов: Anders
Передний мост: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Redukcia náboja
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Armstöd i mitten
- Främre och bakre bladfjäder
- Navreduktion
- Taklucka
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Fabrikat av axlar: Anders
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Interiör
Antal sittplatser: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Poyra hız düşürme
- Tavan kapağı
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon