Sunkvežimis su keliamuoju kabliu MAN TGS 26.480BL
























Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys




















Hydraulic Installation: Kipphydraulik
Trailer Coupling Type: Anhängerkupplung fest
1.Achse: Blattgefedert
2.Achse: Luftgefedert
3.Achse: Lift-Lenkachse
Anhängerkupplung: Rockinger 500 G 6 B, Antenne Autotelefon, Arbeitsscheinwerfer (2) auf Fahrerhausdach, Audiosystem: Radio MAN Media Truck Advanced 12V mit Vorbereitung Navigationssystem, Außenspiegel und Weitwinkelspiegel elektr. verstell- und heizbar, Weitwinkelspiegel mit elektr. Rangierhilfe, Bordsteinspiegel rechts elektr. verstell- und heizbar, Comfortshift Schaltung, Differentialsperre Hinterachse, ETA-Sicherungsautomat, Fahrassistenz-System: Spurhalteassistent (Lane-Guard-System), Fahrerhaus: mit 2 Rückwandfenster, getönt, Fahrerhaus: mit Haltegriff außen, Fahrerhaus: mit Luftfederung, Fahrersitz Komfort, luftgefedert, beheizt und klimatisiert mit Lendenstütze, Fernbedienung Zentralverriegelung, Feststellbremse Vorderachse pneumatisch, Flammstartanlage, Kipphebel - Bremse EVBec geregelt, Klimaautomatik, Kraftstofftank: Kombitank Alu - 800 Ltr. Diesel + 60 Ltr. Harnstofflösung (AdBlue), Lenkrad mit Multifunktion (Leder), Luftleitblech gegen Staubaufwirbelung, Lufttrockner beheizt, Nachlaufachse NOL-08 gelenkt, liftbar, Nebenantrieb Schwungradseite, Retarder, Sitzbezug / Polsterung: Komfortqualität, Sonnenblende außen, Sonnenschutzrollo Seitenscheibe, Fahrertür, Sound-System, Steckdose Fahrerhaus 12V und 24V, Steinschlagschutzgitter vor Kühler, Steuermodul Flottenmanagement-System, Stoßdämpfer Vorderachse verstärkt, Stoßfänger in Stahlausführung 3-teilig, Zusatz - Auftritt Baufahrzeuge, Zusatz Fern-/Nebelscheinwerfer mit Abbiegelicht
Achskonfiguration: 6x2, Anfahr-/Frontspiegel, Anhängersteckdose 24V / 7-polig, Anhängersteckdose ABS, Antischlupfregelung (ASR), Batterie 175 Ah, Bordrechner MAN-Tronic, elektronisches Bremssystem MAN-Brakematic, EURO 6-Motor, Fahrerhaus: M (mittellang), Federung: Blatt / Luft, Fensterheber elektrisch, Frontscheibe getönt, Generator 28 V 80 A, Getriebe 16-Gang - Typ: ZF 16 S, Hebedach mechanisch, Karosserie/Aufbau: Fahrgestell, Kipphebel - Bremse EVB, Kraftstoff-Filter beheizt, Luftansaugung hochgezogen, Luftpresser 1-Zyl. 360 ccm, Motor 12,4 Ltr. - 353 kW Diesel, Radstand 4500 mm, Reserveradhalter hinter Hinterachse, Scheibenbremse Hinterachse, Scheibenbremse Vorderachse, Schutzvorrichtung seitlich, Seitenscheiben hinten getönt, Sonnenschutzrollo für Frontscheibe, Sprühnebelverminderung, Stabilisator an einer Hinterachse, Stabilisator Vorderachse, TGS, Türscheiben getönt, Unterfahrschutz hinten, Unterfahrschutz vorn, Viscolüfter, Vorderachse VOK-09 gekröpft, Zentralverriegelung, Zul. Gesamtgewicht 26,0 t
Nettogewicht: 11730
MAN TGS 26.480 BL 6X2 Abroller Meiller RK 20.65
Aufbau Gleiches Baujahr 2014
Funkgesteuert
Motorseitiger Nebenantrieb
ZF-Schaltgetriebe
Spur-Haltesystem
teleskopierbarer Unterfahrschutz ( Pneumatisch )
El.verstellbare Spiegel
Baustellenausführung
Stahlstoßstange
AHK
TÜV - Okt-25
Sonderausstattung
Weitere Ausstattung
Scheckheftgepflegt
HU neu