Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380

PDF
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 1 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 2 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 3 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 4 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 5 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 6 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 7 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 8 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 9 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 10 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 11 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 12 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 13 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 14 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 15 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 16 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 17 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 18 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 19 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 20 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 21 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 22 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 23 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 24 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 25 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 26 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 27 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 28 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 29 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 30 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 31 - Autoline
Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380 | Vaizdas 32 - Autoline
Susidomėjote skelbimu?
1/32
PDF
13 500 €
Grynoji kaina
Susisiekite su pardavėju
Markė: Scania
Modelis: 114c 380
Pagaminimo metai: 2000-07
Pirmoji registracija: 2000-07-25
Rida: 873 000 km
Keliamoji galia: 19 860 kg
Grynasis svoris: 12 140 kg
Bendrasis svoris: 32 000 kg
Vieta: Nyderlandai Lamswaarde6477 km to "United States/Columbus"
Numeris pardavėjo sandėlyje: 2301
Patalpinimo data: ilgiau nei 1 mėnuo
Aprašas
Bendrieji matmenys: 9 m × 2,55 m × 3,5 m
Variklis
Degalai: dyzelinas
Euro standartas: Euro 2
Pavarų dėžė
Tipas: mechaninė
Ašys
Ašys: 4
Ašių konfigūracija: 8x4
Pakaba: spyruoklė/spyruoklė
Dvigubi ratai
Pirmoji ašis: 315/80R22.5, stabdžiai - diskiniai
Antroji ašis: 315/80R22.5, stabdžiai - diskiniai
Trečioji ašis: 315/80R22.5, stabdžiai - būgniniai
Ketvirtoji ašis: 315/80R22.5, stabdžiai - būgniniai
Stabdžiai
Variklinis stabdys
Retarderis
Salonas ir komfortas
Spoileriai
Skydelis nuo saulės
Papildomi priedai
Kondicionierius
Elektra valdomi langai
Saugos funkcijos
Greičio ribotuvas
ESP
Optika
Rūko žibintai
Papildoma įranga
PTO
Centrinis sutepimas
Papildoma įranga
Įrankių dėžė
Vilkimo kablys
Būklė
Būklė: naudotos
Papildoma informacija
Spalva: mėlyna

Papildoma informacija — Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Scania 114c 380

Anglų
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ресорно пружинно окачване
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Střešní spoiler
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Refenmaß: 315/80R22.5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 90%; Reifen Profil links außen: 90%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 90%; Reifen Profil links außen: 90%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Bart Mostert oder P. Mostert, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Tagspoiler

= Yderligere oplysninger =

Dækstørrelse: 315/80R22.5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 90%; Dækprofil venstre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 90%; Dækprofil venstre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Reduktion: navreduktion
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt P. Mostert for yderligere oplysninger
- Αεροτομή οροφής
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Roof spoiler

= More information =

Tyre size: 315/80R22.5
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 1: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 90%; Tyre profile left outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 90%; Tyre profile left outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Reduction: hub reduction
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Bart Mostert or P. Mostert for more information
= Más opciones y accesorios =

- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Spoiler para el techo
- Suspensión

= Más información =

Tamaño del neumático: 315/80R22.5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Reducción: reducción de cubo
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con P. Mostert para obtener más información.
- Kattospoileri
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Frein moteur renforcé
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Dimension des pneus: 315/80R22.5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 90%; Sculptures des pneus gauche externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 90%; Sculptures des pneus gauche externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Réduction: moyeux réducteurs
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Bart Mostert ou P. Mostert pour plus d'informations
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Tetőlégterelő
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Sospensione balestra
- Spoiler per il tetto
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Dakspoiler
- Vangmuil
- Versterkte motorrem

= Bedrijfsinformatie =

als u vragen heeft, neem gerust contact met ons op.
u kunt ons bereiken op:
Tel. rodyti kontaktus
email. rodyti kontaktus

u kunt ons vinden op Facebook onder de naam ''P Mostert Import Export B.V.''
en op onze website ''rodyti kontaktus kunt u video's van de voertuigen zien.

= Meer informatie =

Bandenmaat: 315/80R22.5
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 1: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 90%; Bandenprofiel linksbuiten: 90%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 90%; Bandenprofiel linksbuiten: 90%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%; Reductie: naafreductie
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Bart Mostert of P. Mostert
- Bladfjæring
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Takspoiler
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resory
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Rozmiar opon: 315/80R22.5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 90%; Profil opon lewa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 90%; Profil opon lewa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Redukcja: redukcja piasty
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z P. Mostert
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Tamanho dos pneus: 315/80R22.5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Redução: redução do cubo
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte P. Mostert para obter mais informações
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Размер шин: 315/80R22.5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 90%; Профиль шин левое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 90%; Профиль шин левое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Редуктор: редуктор ступицы
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с P. Mostert для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Strešný spojler
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Takspoiler

= Ytterligare information =

Däckets storlek: 315/80R22.5
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 1: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 90%; Däckprofil lämnades utanför: 90%; Däckprofil innanför höger: 90%; Däckprofil utanför höger: 90%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 90%; Däckprofil lämnades utanför: 90%; Däckprofil innanför höger: 90%; Däckprofil utanför höger: 90%; Minskning: minskning av nav
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta P. Mostert för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Kaplin
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon
Svarbu
Šis pasiūlymas yra skirtas tik bendrai informacijai. Tikslios informacijos klauskite pardavėjo.
Patarimai perkantiems
Patarimai saugos klausimais
Pardavėjo tikrinimas

Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.

Kainos tikrinimas

Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.

Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.

Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.

Abejotini mokėjimai

Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.

Įvairūs šio tipo sukčiavimo atvejai:
  • Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
  • Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
  • Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
  • Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
  • Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
  • Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
  • Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
  • Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Aptikote sukčiavimo atvejų?
Informuokite mus
Patarimai saugos klausimais
PDF
Parduodate techniką ar transporto priemones?
Darykite tai su mumis!
Panašūs skelbimai
15 000 € Be PVM
2000
470 000 km
Euro standartas Euro 2 Degalai dyzelinas
Nyderlandai, Steenwijk
Susisiekite su pardavėju
11 900 € Be PVM
2003
1 053 262 km
Galia 480 AG (353 kW) Euro standartas Euro 3 Degalai dyzelinas Ašių konfigūracija 6x2
Nyderlandai, Veghel
BAS World
21 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
7 500 € Be PVM
1999
1 105 109 km
Galia 420 AG (309 kW) Euro standartas Euro 3 Degalai dyzelinas Transporteris 14 400 kg Ašių konfigūracija 6x2 Pakaba spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Susteren
Susisiekite su pardavėju
15 800 € Be PVM
2000
562 500 km
Euro standartas Euro 3 Degalai dyzelinas Transporteris 14 040 kg Ašių konfigūracija 6x2 Pakaba spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Meerkerk
Susisiekite su pardavėju
13 950 € Be PVM
2002
469 034 km
Euro standartas Euro 3 Degalai dyzelinas Transporteris 13 300 kg Ašių konfigūracija 6x2
Nyderlandai, Vlissingen
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
1996
607 677 km
Galia 360 AG (265 kW) Euro standartas Euro 2 Degalai dyzelinas
Nyderlandai, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
14 380 € 13 500 CHF
2000
500 300 km
Galia 420 AG (309 kW) Euro standartas Euro 3 Degalai dyzelinas Transporteris 13 900 kg Ašių konfigūracija 6x2 Pakaba spyruoklė/pneumatika
Vokietija, Jestetten
Susisiekite su pardavėju
14 950 € Be PVM
2002
433 112 km
Galia 250 AG (184 kW) Euro standartas Euro 3 Transporteris 9 850 kg Pakaba spyruoklė/spyruoklė
Nyderlandai, Oud Gastel
Susisiekite su pardavėju
11 000 € Be PVM
2001
595 000 km
Galia 345 AG (254 kW) Euro standartas Euro 3
Estija, Laiuse
Susisiekite su pardavėju
10 900 € Be PVM
2012
301 891 km
Galia 310 AG (228 kW) Euro standartas Euro 6 Transporteris 15 590 kg Ašių konfigūracija 6x2
Nyderlandai, Veghel
BAS World
21 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
sunkvežimis su keliamuoju kabliu Volvo FM12.420 6x2 sunkvežimis su keliamuoju kabliu Volvo FM12.420 6x2
2
Kaina pagal užklausimą
2000
1 096 573 km
Nyderlandai, Lemelerveld
Susisiekite su pardavėju
11 800 € Be PVM
1998
1 093 000 km
Galia 379 AG (279 kW) Euro standartas Euro 2 Degalai dyzelinas Transporteris 13 340 kg Ašių konfigūracija 6x2 Pakaba spyruoklė/spyruoklė
Nyderlandai, Meerkerk
Susisiekite su pardavėju
11 000 € Be PVM
2000
920 000 km
Suomija, Espoo
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2000
469 918 km
Galia 249 AG (183 kW) Euro standartas Euro 3 Degalai dyzelinas Ašių konfigūracija 4x2
Nyderlandai, Hoornaar
Susisiekite su pardavėju
86 000 € Be PVM
2018
407 522 km
Galia 450 AG (331 kW) Euro standartas Euro 6 Transporteris 14 585 kg
Nyderlandai, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
49 900 € Be PVM
2011
636 393 km
Galia 420 AG (309 kW) Euro standartas Euro 5 Degalai dyzelinas Transporteris 18 550 kg Ašių konfigūracija 8x2
Nyderlandai, Veghel
BAS World
21 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
32 900 € Be PVM
2019
1 196 984 km
Galia 450 AG (331 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 16 135 kg Ašių konfigūracija 6x2
Nyderlandai, Vuren
Kleyn Trucks
21 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2014
517 862 km
Galia 340 AG (250 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dujos Ašių konfigūracija 6x2 Pakaba pneumatika/pneumatika Kėbulo markė AJK
Nyderlandai, Nijmegen
Susisiekite su pardavėju
39 950 € Be PVM
2017
1 172 955 km
Galia 580 AG (426 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 25 250 kg Ašių konfigūracija 6x2 Pakaba pneumatika/pneumatika
Nyderlandai, Meerkerk
Susisiekite su pardavėju
13 950 € Be PVM
2009
744 403 km
Galia 400 AG (294 kW) Euro standartas Euro 5 Degalai dyzelinas Transporteris 15 800 kg Ašių konfigūracija 6x2 Pakaba spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Meerkerk
Susisiekite su pardavėju