Sunkvežimis su keliamuoju kabliu Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan
PDF
Bendrinti
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Susidomėjote skelbimu?
1/24
PDF
Bendrinti
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
119 500 €
Grynoji kaina
144 595 €
Bendroji kaina
Susisiekite su pardavėju
Markė:
Volvo
Tipas:
sunkvežimis su keliamuoju kabliu
Pirmoji registracija:
2017-06-21
Rida:
584 469 km
Keliamoji galia:
26 900 kg
Grynasis svoris:
20 100 kg
Bendrasis svoris:
47 000 kg
Vieta:
Nyderlandai ANDELST6553 km nuo jūsų
Patalpinimo data:
vakar
Numeris pardavėjo sandėlyje:
44309
Galima pasinaudoti lizingu:
Aprašas
Bendrieji matmenys:
10,3 m × 2,55 m × 4 m
Kėbulas
Įrankių dėžė:
Variklis
Galia:
470 AG (345 kW)
Degalai:
dyzelinas
Tūris:
12 777 cm³
Cilindrų skaičius:
6
Euro standartas:
Euro 6
Pavarų dėžė
Tipas:
automatinė
Ašys
Ašys:
5
Ašių konfigūracija:
10x4
Pakaba:
spyruoklė/pneumatika
Ratų bazė:
4 900 mm
Dvigubi ratai:
Pirmoji ašis:
385/65-22.5, stabdžiai - diskiniai
Antroji ašis:
385/65-22.5, stabdžiai - diskiniai
Trečioji ašis:
315/80-22.5, stabdžiai - diskiniai
Ketvirtoji ašis:
315/80-22.5, stabdžiai - diskiniai
Penktoji ašis:
315/80-22.5, stabdžiai - diskiniai
Stabdžiai
ABS:
EBS:
Variklinis stabdys:
Kabina
Oro kondicionierius:
Automagnetola:
CD
Elektriniai stiklų keltuvai:
Elektra reguliuojami veidrodėliai:
Centrinis užraktas:
Skydelis nuo saulės:
Nuotolinė apžiūra
Technikos gabenimas
Papildoma įranga
PTO:
Diferencialo blokavimas:
Būklė
Būklė:
naudotos
Svarbu
Šis pasiūlymas yra skirtas tik bendrai informacijai. Tikslios informacijos klauskite pardavėjo.
Patarimai perkantiems
Pardavėjo kontaktiniai duomenys
Prenumeruokite pardavėjo naujienas
Xavier Osorio
Kalbos:
portugalų, prancūzų, olandų, vokiečių, italų, ispanų, anglų
+31 6 202...
Rodyti
+31 6 20286538
Gijsje Hendriks
Kalbos:
vokiečių, olandų, anglų
+31 488 71...
Rodyti
+31 488 712 600
+31 6 824...
Rodyti
+31 6 82406301
Aleksander Alijev
Kalbos:
olandų, rusų, anglų
+31 6 237...
Rodyti
+31 6 23766347
Adresas
Nyderlandai, Gelderlandas, 6673DB, ANDELST, Wageningsestraat 17
Pardavėjo vietos laikas:
03:25 (CEST)
Siųsti žinutę
Pardavėjo kontaktiniai duomenys
CLEANMAT
Nyderlandai
13 metai su „Autoline“
4.6
763 atsiliepimai
Prenumeruokite pardavėjo naujienas
+31 6 202...
Rodyti
+31 6 20286538
+31 488 71...
Rodyti
+31 488 712 600
+31 6 824...
Rodyti
+31 6 82406301
Klausti pardavėjo
PDF
Bendrinti
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Parduodate techniką ar transporto priemones?
Darykite tai su mumis!
Panašūs skelbimai
127 000 €
Be PVM
2016
197 825 km
Galia
470 AG (345 kW)
Euro standartas
Euro 6
Degalai
dyzelinas
Transporteris
15 840 kg
Ašių konfigūracija
8x4
Pakaba
pneumatika/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
117 000 €
Be PVM
2014
550 226 km
Galia
510 AG (375 kW)
Euro standartas
Euro 6
Degalai
dyzelinas
Transporteris
18 400 kg
Ašių konfigūracija
8x4
Pakaba
pneumatika/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
95 000 €
Be PVM
2014
455 780 km
Galia
469 AG (345 kW)
Euro standartas
Euro 6
Degalai
dyzelinas
Transporteris
14 750 kg
Ašių konfigūracija
8x2
Pakaba
pneumatika/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
42 000 €
Be PVM
2007
378 110 km
Galia
400 AG (294 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Transporteris
16 440 kg
Ašių konfigūracija
8x4
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
53 500 €
Be PVM
2008
447 240 km
Galia
480 AG (353 kW)
Euro standartas
Euro 4
Degalai
dyzelinas
Transporteris
14 820 kg
Ašių konfigūracija
8x4
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
145 000 €
Be PVM
2020
92 402 km
Galia
441 AG (324 kW)
Euro standartas
Euro 6
Degalai
dyzelinas
Transporteris
13 375 kg
Ašių konfigūracija
6x2
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
137 500 €
Be PVM
42 km
Galia
358 AG (263 kW)
Euro standartas
Euro 6
Degalai
dyzelinas
Transporteris
16 692 kg
Ašių konfigūracija
6x2
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
65 000 €
Be PVM
2009
243 230 km
Galia
430 AG (316 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Transporteris
18 980 kg
Ašių konfigūracija
8x2
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
19 500 €
Be PVM
2007
444 716 km
Galia
441 AG (324 kW)
Euro standartas
Euro 3
Degalai
dyzelinas
Transporteris
9 760 kg
Ašių konfigūracija
4x2
Pakaba
spyruoklė/spyruoklė
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
38 000 €
Be PVM
2014
813 739 km
Galia
510 AG (375 kW)
Euro standartas
Euro 6
Degalai
dyzelinas
Transporteris
19 300 kg
Ašių konfigūracija
8x2
Pakaba
pneumatika/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
29 500 €
Be PVM
2008
293 615 km
Galia
320 AG (235 kW)
Euro standartas
Euro 4
Degalai
dyzelinas
Transporteris
13 680 kg
Ašių konfigūracija
6x4
Pakaba
spyruoklė/spyruoklė
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
137 500 €
Be PVM
2024
46 km
Galia
358 AG (263 kW)
Euro standartas
Euro 6
Degalai
dyzelinas
Transporteris
16 692 kg
Ašių konfigūracija
6x2
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
79 500 €
Be PVM
2018
402 632 km
Galia
428 AG (315 kW)
Euro standartas
Euro 6
Degalai
dyzelinas
Transporteris
14 002 kg
Ašių konfigūracija
6x4
Pakaba
spyruoklė/spyruoklė
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
35 000 €
Be PVM
2008
600 294 km
Galia
400 AG (294 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Transporteris
12 580 kg
Ašių konfigūracija
6x2
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
29 500 €
Be PVM
2012
397 081 km
Galia
265 AG (195 kW)
Euro standartas
Euro 5
Degalai
dyzelinas
Transporteris
10 560 kg
Ašių konfigūracija
4x2
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
41 000 €
Be PVM
2006
496 255 km
Galia
460 AG (338 kW)
Euro standartas
Euro 3
Degalai
dyzelinas
Transporteris
16 960 kg
Ašių konfigūracija
8x4
Pakaba
spyruoklė/spyruoklė
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
87 000 €
Be PVM
2018
440 297 km
Galia
469 AG (345 kW)
Euro standartas
Euro 6
Degalai
dyzelinas
Transporteris
13 610 kg
Ašių konfigūracija
6x4
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
132 500 €
Be PVM
2019
153 810 km
Galia
419 AG (308 kW)
Euro standartas
Euro 6
Degalai
dyzelinas
Transporteris
13 370 kg
Ašių konfigūracija
6x2
Pakaba
spyruoklė/pneumatika
Nyderlandai, Andelst
Susisiekite su pardavėju
117 900 €
Be PVM
2022
11 km
Galia
320 AG (235 kW)
Euro standartas
Euro 6
Degalai
dyzelinas
Ašių konfigūracija
4x2
Nyderlandai, Veghel
BAS World
20 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
119 000 €
Be PVM
2022
255 km
Galia
250 AG (184 kW)
Euro standartas
Euro 6
Degalai
dyzelinas
Transporteris
9 240 kg
Ašių konfigūracija
4x2
Nyderlandai, Veghel
BAS World
2 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
- Алуминиев горивен резервоар
- Люк на тавана
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Прожектори
- Централен подлакътник
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- Robustní motorová brzda
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- 12 Volt Anschluss in der Kabine
- AHK 40 mm
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Camera mit monitor
- Dachluke
- Euro 6
- Fernlicht
- Mittelarmlehne
= Anmerkungen =
- Palfinger 20 Tonmeter Z-Kran (Typ Epsilon Q200Z95TR)
- 3 x hydraulisch ausfahrbar
- 5. und 6. Funktion
- Ölkühler
- Rotator
- Greifer Bakker, 100 cm breit
- Hochsitz kran betrieb
- Lastdiagram:
* 7,0 Meter -> 2680 kg
* 8,0 Meter -> 2330 kg
* 9,0 Meter -> 2050 kg
- Palfinger 30 des Abrollkipper (Typ T30-31MPA)
- Systemlänge 640 cm
- Hakenhöhe 145 cm
- Rollenhöhe 145 cm
- Container inner der Sicherung
- Hydraulischer unterfarhschutz
- VEB+ (Volvo Motorbremse)
- Umgebungstemperatur -25°C / +40°C
- Aluminium-Kraftstofftank 330 Liter
- Adblue-Tank 64 Liter
- GCW 70 Tonnen (technisch)
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Kennzeichen: 64-BJR-2
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65-22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65-22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80-22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80-22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 3: Refenmaß: 315/80-22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Verlauf
Zahl der Eigentümer: 1
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Aluminiumsbrændstoftank
- Euro 6
- Kraftig motorbremse
- Midterarmlæn
- Projektører
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 64-BJR-2
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65-22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65-22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80-22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80-22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 315/80-22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Interiør
Antal sæder: 2
Historik
Antal ejere: 1
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- 12 Volt connection in the cabin
- Aluminium fuel tank
- Camera with monitor
- Center armrest
- Coupling 40 mm
- Euro 6
- Heavy duty engine brake
- Roof hatch
- Spotlights
- Warning lights
= Remarks =
- Palfinger 20 Tonmeter Z-crane (type Epsilon Q200Z95TR)
- 3 x hydraulical extendable
- 5th and 6th function
- Oil cooler
- Rotary
- Grapple Bakker, 100 cm wide
- High seat crane operation
- Lifting chart:
* 7.0 meters -> 2680 kg
* 8.0 meters -> 2330 kg
* 9.0 meters -> 2050 kg
- Palfinger 30 hooklift (type T30-31MPA)
- System length 640 cm
- Hook height 145 cm
- Roll height 145 cm
- Container inside securing
- Hydraulic bumper
- VEB+ (Volvo Engine Brake)
- Ambient temperature -25°C / +40°C
- Aluminum fuel tank 330 liters
- Adblue tank 64 liters
- GCW 70 Ton (technical)
= More information =
General information
Cab: day
Registration number: 64-BJR-2
Axle configuration
Front axle 1: Tyre size: 385/65-22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Front axle 2: Tyre size: 385/65-22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80-22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80-22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 3: Tyre size: 315/80-22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Interior
Number of seats: 2
History
Number of owners: 1
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Conexión de 12 voltios en la cabina
- Cámara con monitor
- Depósito de combustible de aluminio
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Freno motor reforzado
- Reflectores
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Grúa Z Palfinger de 20 toneladas (tipo Epsilon Q200Z95TR)
- 3 x extensibles hidráulicamente
- 5ta y 6ta función
- Enfriador de aceite
- Rotativo
- Peg Bakker, 100 cm de ancho
- Operación de asiento alto
- Mesa elevadora:
* 7,0 metros -> 2680 kg
* 8,0 metros -> 2330 kg
* 9,0 metros -> 2050 kg
- Sistema de elevación con gancho Palfinger 30 (tipo T30-31MPA)
- Longitud del sistema 640 cm
- Altura del gancho 145 cm
- Altura del rollo 145 cm
- Contenedor dentro de seguridad
- Parachoques hidráulico
- VEB+ (freno de motor Volvo)
- Temperatura ambiente -25°C / +40°C
- Depósito de combustible de aluminio de 330 litros.
- Depósito de Adblue de 64 litros.
- GCW 70 toneladas (técnico)
= Más información =
Información general
Cabina: día
Matrícula: 64-BJR-2
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65-22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65-22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80-22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80-22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 315/80-22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Historia
Número de propietarios: 1
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Euro 6
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Kohdevalot
- Raskaan käytön moottorijarru
- Caméra avec moniteur
- Connexion 12 volts dans la cabine
- Euro 6
- Frein moteur renforcé
- Phares longue portée
- Réservoir de carburant en aluminium
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
= Remarques =
- Grue Z Palfinger de 20 tonnes (type Epsilon Q200Z95TR)
- 3 x extensibles hydrauliquement
- 5ème et 6ème fonction
- Refroidisseur d'huile
- Rotatif
- Peg Bakker, 100 cm de large
- Fonctionnement du siège haut
- Table élévatrice :
* 7,0 mètres -> 2680 kg
* 8,0 mètres -> 2330 kg
* 9,0 mètres -> 2050 kg
- Système de levage à crochet Palfinger 30 (type T30-31MPA)
- Longueur du système 640 cm
- Hauteur du crochet 145 cm
- Hauteur du rouleau 145 cm
- Conteneur en sécurité
- Pare-chocs hydraulique
- VEB+ (Frein Moteur Volvo)
- Température ambiante -25°C / +40°C
- Réservoir de carburant en aluminium 330 litres
- Réservoir Adblue 64 litres
- GCW 70 Tonnes (technique)
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 64-BJR-2
Configuration essieu
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65-22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65-22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80-22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80-22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 315/80-22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Historique
Nombre de propriétaires: 1
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Euro 6
- Krovni otvor
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Središnji naslon za ruku
- Euro 6
- Középső kartámasz
- Nagy teljesítményű motorfék
- Spotlámpák
- Tetőablak
- Bracciolo centrale
- Euro 6
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Serbatoio del carburante in alluminio
Exterieur
- Aluminium brandstoftank
- Verstralers
Interieur
- 12 Volt aansluiting in de cabine
- Armsteun
- Dakluik
Overige
- Camera met monitor
- Euro 6
- Vangmuil 40 mm
- Verzwaarde motorrem
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan (type Epsilon Q200Z95TR)
- 3 x hydraulisch uitschuifbaar
- 5-e en 6-e functie
- Oliekoeler
- Rotator
- Bakker knijper, 100 cm breed
- Hoogzit bediening
Hijstabel:
• 7.0 meter -> 2680 kg
• 8.0 meter -> 2330 kg
• 9.0 meter -> 2050 kg
- Palfinger 30 Ton haakarmsysteem (type T30-31MPA)
- Systeemlengte 640 cm
- Haakhoogte 145 cm
- Rolhoogte 145 cm
- Hydraulische container binnen borging
- Hydraulische bumper
- VEB+ (Volvo Engine Brake)
- Omgevingstemperatuur -25°C / +40°C
- Aluminium brandstoftank 330 Liter
- Adblue tank 64 Liter
- GCW 70 Ton (technisch)
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: 64-BJR-2
Asconfiguratie
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65-22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65-22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80-22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80-22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 3: Bandenmaat: 315/80-22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Euro 6
- Kraftig motorbrems
- Midtre armlene
- Spotlights
- Takluke
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Euro 6
- Luk dachowy
- Podłokietnik
- Reflektory
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 64-BJR-2
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 315/80-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Historia
Liczba właścicieli: 1
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Depósito de combustível em alumínio
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
- Holofotes
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Número de registo: 64-BJR-2
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65-22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65-22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80-22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80-22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 315/80-22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Interior
Número de bancos: 2
História
Número de proprietários: 1
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Euro 6
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Trapă de plafon
- 12 вольтное подключение в салоне
- Алюминиевый топливный бак
- Евро 6
- Камера с монитором
- Люк на крыше
- Сигнальные маяки
- Точечные лампы
- Усиленный моторный тормоз
- Фаркоп 40 мм
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Palfinger 20 тонн Z-кран (тип Epsilon Q200Z95TR)
- 3 х гидравлический телескоп
- 5-я и 6-я функции
- Масляный радиатор
- Ротатор
- Грейфер Bakker, ширина 100 см.
- Таблица крана:
* 7,0 метров -> 2680 кг
* 8,0 метров -> 2330 кг
* 9,0 метров -> 2050 кг
- Palfinger 30 тонн (тип T30-31MPA)
- Длина системы 640 см
- Высота захвата 145 см
- Высота роликов 145 см
- Гидравлический бампер
- VEB+ (моторный тормоз Volvo)
- Температура окружающей среды -25°C / +40°C
- Алюминиевый топливный бак 330 литров
- Бак Adblue 64 литра
- Общая масса 70 тонн (технически)
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 64-BJR-2
Конфигурация осей
Передний мост 1: Размер шин: 385/65-22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Передний мост 2: Размер шин: 385/65-22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/80-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 3: Размер шин: 315/80-22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
История
Количество владельцев: 1
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Hliníková palivová nádrž
- Reflektory
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bränsletank av aluminium
- Euro 6
- Extra kraftig motorbroms
- Spotlights
- Taklucka
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Euro 6
- Orta kol dayanağı
- Spot lambaları
- Tavan kapağı