Vilkikas Mercedes-Benz Actros 2545 6X2 Gigaspace Standairco NL Truck 327.240KM Gestuurd
































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys

































- Euro 6
- Въздушно окачване
- Комплект за автомобил
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Навигационна система
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Система AdBlue
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Стационарна климатизация
- Euro 6
- Navigační systém
- Robustní motorová brzda
- Sada do auta
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Střešní spoiler
- Systém AdBlue
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- 6x2
- Ad-Blue
- Bremskraftverstärker
- Carkit
- Dachspoiler
- EURO 6
- Lenkachse
- Luftfederung
- Navigationssystem
- Schlafkabine
- Standheizung
- Standklima
= Anmerkungen =
Mercedes Actros 2545
6X2 Gestuurde voorloopas
Gigaspace
Bouwjaar 04/2022
327.240KM
Spoilers/fenders
RVS brandstof tank 720 liter
Koellade
Navigatiesysteem
Camera spiegels
Top conditie - NL Truck
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kennzeichen: 54-BST-4
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 89%
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- 6x2
- AdBlue-system
- Bilsæt
- Euro 6
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Navigationssystem
- Sleeper Cab
- Stationært airconditionanlæg
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 89%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 54-BST-4
- Euro 6
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κιτ αυτοκινήτου
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Σύστημα AdBlue
- Σύστημα πλοήγησης
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- 6x2
- Ad-Blue
- Air suspension
- Car kit
- EURO 6
- Heavy duty engine brake
- Navigation system
- Parking-Airconditioning
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Steering axle
- Vehicle heater
= Remarks =
Mercedes Actros 2545
6X2 Gestuurde voorloopas
Gigaspace
Bouwjaar 04/2022
327.240KM
Spoilers/fenders
RVS brandstof tank 720 liter
Koellade
Navigatiesysteem
Camera spiegels
Top conditie - NL Truck
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Registration number: 54-BST-4
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 89%
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Additional information
Please contact John Hesselink, Witek Kempa or Christel Hesselink for more information
- 6x2
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Euro 6
- Freno de motor reforzado
- Kit auto
- Sistema AdBlue
- Sistema de navegacion
- Sistema fija de aire acondicionado
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 89%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Matrícula: 54-BST-4
- AdBlue-järjestelmä
- Ajoneuvon lämmitin
- Autosarja
- Euro 6
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navigointijärjestelmä
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Raskaan käytön moottorijarru
- 6x2
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Euro 6
- Frein moteur renforcé
- Kit auto
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- Système AdBlue
- Système de navigation
- État clim
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 89%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: 54-BST-4
- Euro 6
- Grijač
- Grijač vozila
- Komplet za automobil
- Krovni spojler
- Navigacijski sustav
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Stacionarni klima-uređaj
- Sustav AdBlue
- Zračni ovjes
- 6x2
- AdBlue rendszer
- Autós készlet
- Euro 6
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Navigációs rendszer
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Álló helyzetű légkondicionálás
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 89%
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes
Rendszám: 54-BST-4
- Euro 6
- Freno motore per impieghi gravosi
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Kit auto
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sistema Adblue
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- 2 Bedden
- 6x2
- Ad-Blue
- Carkit
- Dakspoiler
- EURO 6
- Luchtvering
- Motorrem
- Navigatiesysteem
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standairconditioning
- Standkachel
- Stuuras
- Versterkte motorrem
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
Mercedes Actros 2545
6X2 Gestuurde voorloopas
Gigaspace
Bouwjaar 04/2022
327.240KM
Spoilers/fenders
RVS brandstof tank 720 liter
Koellade
Navigatiesysteem
Camera spiegels
Top conditie - NL Truck
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Kenteken: 54-BST-4
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 89%
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
- AdBlue-system
- Bilsett
- Euro 6
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Navigasjonssystem
- Stasjonært klimaanlegg
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- 6x2
- Euro 6
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Sterowanie głosem
- System nawigacji
- Układ płynu AdBlue
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Numer rejestracyjny: 54-BST-4
Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 89%
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- 6x2
- Aquecedor
- Ar condicionado fixo
- Cabina c/cama
- Euro 6
- Kit para automóvel
- Sistema de AdBlue
- Sistema de navegação
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 89%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Número de registo: 54-BST-4
- Aer condiționat în staționare
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Euro 6
- Frână de motor heavy-duty
- Kit auto
- Sistem AdBlue
- Sistem de navigație
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- 6x2
- Euro 6
- Автомобильный комплект
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Система AdBlue
- Система навигации
- Спойлер на крыше
- Стационарная система кондиционирования воздуха
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 89%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 54-BST-4
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- Euro 6
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Navigačný systém
- Stacionárna klimatizácia
- Strešný spojler
- Systém AdBlue
- Súprava do vozidla
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- 6x2
- AdBlue-system
- Bilsats
- Euro 6
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Navigationssystem
- Sovhytt
- Stationär luftkonditionering
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 89%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: 54-BST-4
- AdBlue sistemi
- Araç kiti
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Euro 6
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Navigasyon sistemi
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri