Vilkikas Scania R490 6X2 | EURO 6 * RETARDER * WF HYDRAULIEK * NL TRUCK
































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys




















- Arbeitslampe(n)
- Fernlicht
- Hydraulik
- Luftfederung
- Lufthorn
- Mit Schiebsattelkupplung
- Navigation
- NL Registrierung
- Scheibenbremsen
- Schlafkabine
- Signalfeuer
- Sper
- Standheizung
= Firmeninformationen =
Besuchen Sie unsere Website rodyti kontaktus für alle Fotos und ausführlichen Fahrzeuginformationen.
Warum Boon Trucks & Trailers:
- Ausgezeichneter Service
- Die größte Auswahl an gebrauchten Containerchassis aus Europa
- Unterstützung beim Export / Verschiffung
- Pflege der Zolldokumente
- Transport zum Hafen Antwerpen/Rotterdam/Amsterdam/Zeebrugge
- Stapeln/laden möglich
- Transitnummer angeben
- Marktpreise
- Usw, usw…
Möchten Sie Ihr Fahrzeug verkaufen oder tauschen? Kontaktieren Sie uns per Mail, Telefon oder WhatsApp.
Öffnungszeiten:
Montag bis Freitag: 8:30 – 18:00
Samstag: nach Vereinbarung
rodyti kontaktus
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: Highline, einfach
Kennzeichen: 92-BNJ-1
Seriennummer: YS2R6X20005348492
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/55 R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/55 R22.5; Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70 R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Gewichte
Max. Zuglast: 50.000 kg
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Anzahl der Betten: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: gut
- Air horn
- Air suspension
- Beacon(s)
- Disc brakes
- High Beams
- Hydraulics
- Navigation
- NL registration
- Parking Heater
- Sleeper cab
- Sper
- With sliding 5th wheel
- Work lamp(s)
= Dealer information =
Visit our website rodyti kontaktus to see all pictures and detailed vehicle information.
Why Boon Trucks & Trailers:
- Excellent service
- Largest stock of used containerchassis in Europe
- Guidance on exporting/shipping
- Taking care of customs documents
- Transport to ports Antwerpen/Rotterdam/Amsterdam/Zeebrugge - Stacking/loading possible
- Taking care of transit number
- Market prices - Etc, etc, etc..
Sell or trade your own vehicle? Contact us via mail, phone or whatsapp.
Opening hours:
Monday to friday: 8:30 - 18:00
Saturday: on request
rodyti kontaktus
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: Highline, single
Registration number: 92-BNJ-1
Serial number: YS2R6X20005348492
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/55 R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 1: Tyre size: 385/55 R22.5; Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 315/70 R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Weights
Max. towing weight: 50.000 kg
Interior
Number of seats: 2
Number of beds: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: average
Visual appearance: good
- Avec sellette d'attelage glissant
- Balise(s)
- Cabine de couchage
- Chauffage De Stationnement
- Corne de l'air
- Feux De Route
- Freins à disque
- Hydraulique
- Lampe(s) de travail
- La navigation
- NL inscription
- Sper
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: Highline, simple
Numéro d'immatriculation: 92-BNJ-1
Numéro de série: YS2R6X20005348492
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55 R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/55 R22.5; Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70 R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Poids
Poids de traction max.: 50.000 kg
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Nombre de lits: 2
Condition
État général: bon
État technique: moyen
État optique: bon
- Hydrauliek
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Met schuifschotel
- Navigatie
- NL registratie
- Schijfremmen
- Slaapcabine
- Sper
- Standkachel
- Verstralers
- Werklamp(en)
- Zwaailamp(en)
= Bedrijfsinformatie =
Bezoek onze website rodyti kontaktus voor alle foto's en uitgebreide voertuiginformatie.
Waarom Boon Trucks & Trailers
- Uitstekende service
- Grootste aanbod gebruikte containerchassis in Europa
- Begeleiding bij exporteren/verschepen
- Verzorgen douanedocumenten
- Transport haven Antwerpen/Rotterdam/Amsterdam/Zeebrugge
- Stapelen/laden mogelijk
- Verzorgen exportkenteken
- Marktconforme prijzen
- Etc, etc, etc
Uw eigen voertuig verkopen of inruilen?
Mail, bel of app ons.
Openingstijden: ma t/m vr: 8:30 - 18:00 zaterdag: op afspraak
rodyti kontaktus
Kantoor: rodyti kontaktus
Pedro Boon: rodyti kontaktus
Evert de Pagter: rodyti kontaktus
rodyti kontaktus
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: Highline, enkel
Kenteken: 92-BNJ-1
Serienummer: YS2R6X20005348492
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/55 R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Bandenmaat: 385/55 R22.5; Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70 R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Gewichten
Max. trekgewicht: 50.000 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Aantal bedden: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: goed