Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer SPZ DH4 Plattform 13.40m Lenkachsen Schwerlast

























Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys

























Schwerlast
Plattform 13.40m
4 Achsen
luftgefedert
Lenkachsen
zGG 83.400kg - Nutzlast 66.920kg
Total-Länge Sattelauflieger 13.40m
Breite 2.49m
BPW-Achsen
Reifen (305/70 R22.5)
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Gelenkt
Hinterachse 2: Gelenkt
Hinterachse 3: Gelenkt
Hinterachse 4: Gelenkt
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Bagaksel 1: Styretøj
Bagaksel 2: Styretøj
Bagaksel 3: Styretøj
Bagaksel 4: Styretøj
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Steering
Rear axle 2: Steering
Rear axle 3: Steering
Rear axle 4: Steering
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Financial information
Price: On request
Eje trasero 1: Dirección
Eje trasero 2: Dirección
Eje trasero 3: Dirección
Eje trasero 4: Dirección
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Essieu arrière 1: Direction
Essieu arrière 2: Direction
Essieu arrière 3: Direction
Essieu arrière 4: Direction
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
anno 03/2001
pianale 13.40m
trasporti eccezionali
4 assi
pneumatico
PTT 83.400kg - portata 66.920kg
lunghezza totale del semirimorchio 13.40m
larghezza 2.49m
assali BPW
gomme (305/70 R22.5)
Vering: luchtvering
Achteras 1: Meesturend
Achteras 2: Meesturend
Achteras 3: Meesturend
Achteras 4: Meesturend
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Oś tylna 1: Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Układ kierowniczy
Oś tylna 3: Układ kierowniczy
Oś tylna 4: Układ kierowniczy
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Eixo traseiro 1: Direção
Eixo traseiro 2: Direção
Eixo traseiro 3: Direção
Eixo traseiro 4: Direção
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Задний мост 1: Рулевое управление
Задний мост 2: Рулевое управление
Задний мост 3: Рулевое управление
Задний мост 4: Рулевое управление
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Bakaxel 1: Styrning
Bakaxel 2: Styrning
Bakaxel 3: Styrning
Bakaxel 4: Styrning
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri