Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader)

PDF
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 1 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 2 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 3 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 4 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 5 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 6 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 7 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 8 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 9 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 10 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 11 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 12 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 13 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 14 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 15 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 16 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 17 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 18 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 19 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader) | Vaizdas 20 - Autoline
Susidomėjote skelbimu?
1/20
PDF
Kaina:
pagal užklausimą
Pasiteiraukite kainos
Susisiekite su pardavėju
Markė: Goldhofer
Pagaminimo metai: 2008
Pirmoji registracija: 2008
Keliamoji galia: 139 200 kg
Grynasis svoris: 37 000 kg
Bendrasis svoris: 176 200 kg
Vieta: Nyderlandai Assen6551 km to "United States/Columbus"
Numeris pardavėjo sandėlyje: 264545981
Patalpinimo data: ilgiau nei 1 mėnuo
Aprašas
Bendrieji matmenys: 25,69 m × 2,75 m × 0,55 m
Kėbulas
Kėbulo matmenys: 25,69 m × 2,75 m × 0,55 m
Ašys
Ašys: 8
Ratų bazė: 1 360 mm
Vairuojamoji ašis
Dvigubi ratai
Pirmoji ašis: 285/70 R 19.5
Antroji ašis: 285/70 R 19.5
Trečioji ašis: 285/70 R 19.5
Ketvirtoji ašis: 285/70 R 19.5
Penktoji ašis: 285/70 R 19.5
Būklė
Būklė: naudotos
Papildoma informacija
Spalva: žalia

Papildoma informacija — Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader)

Anglų
Details:
Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg

Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking

Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis

Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis

Bean Bed

Extendable beam bed
Detachable floor parts

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 285/70 R 19.5
Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 3: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 4: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 5: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 6: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 7: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 8: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt

Funktionell
Höhe der Ladefläche: 55 cm
Ausziehbarer Aufbau: Ja

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Mark Hilbolling, Mark Hilbolling oder J.A. Gejas, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 285/70 R 19.5
Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 5: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 6: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 7: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 8: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj

Funktionelle
Gulvhøjde i lastrum: 55 cm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Mark Hilbolling, Mark Hilbolling eller J.A. Gejas for yderligere oplysninger
Details:
Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg

Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking

Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis

Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis

Bean Bed

Extendable beam bed
Detachable floor parts

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 285/70 R 19.5
Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 3: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 4: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 5: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 6: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 7: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 8: Max. axle load: 15000 kg; Steering

Functional
Height of cargo floor: 55 cm
Extendable superstructure: Yes

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none

Financial information
Price: On request

Additional information
Please contact Mark Hilbolling, Mark Hilbolling or J.A. Gejas for more information
Rodyti visą komentarą
Details:
Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg

Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking

Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis

Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis

Bean Bed

Extendable beam bed
Detachable floor parts

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 285/70 R 19.5
Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 5: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 6: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 7: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 8: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección

Funcional
Altura piso de carga: 55 cm
Superestructura extensible: Sí

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno

Información complementaria
Póngase en contacto con Mark Hilbolling, Mark Hilbolling o J.A. Gejas para obtener más información.
Details:
Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg

Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking

Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis

Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis

Bean Bed

Extendable beam bed
Detachable floor parts

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 285/70 R 19.5
Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 5: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 6: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 7: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 8: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction

Pratique
Hauteur du plancher de chargement: 55 cm
Superstructure extensible: Oui

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun

Informations complémentaires
Veuillez contacter Mark Hilbolling, Mark Hilbolling ou J.A. Gejas pour plus d'informations
Details:
Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg

Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking

Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis

Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis

Bean Bed

Extendable beam bed
Detachable floor parts

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 285/70 R 19.5
Vering: hydraulische vering
Achteras 1: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 3: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 4: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 5: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 6: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 7: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 8: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend

Functioneel
Hoogte laadvloer: 55 cm
Uitschuifbare opbouw: Ja

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Mark Hilbolling, Mark Hilbolling of J.A. Gejas
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 285/70 R 19.5
Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 5: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 6: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 7: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 8: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy

Funkcjonalność
Wysokość podłogi ładowni: 55 cm
Wysuwana nadbudowa: Tak

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Mark Hilbolling, Mark Hilbolling lub J.A. Gejas
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 285/70 R 19.5
Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 5: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 6: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 7: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 8: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção

Funcional
Altura do piso da bagageira: 55 cm
Superestrutura extensível: Sim

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum

Informações adicionais
Contacte Mark Hilbolling, Mark Hilbolling ou J.A. Gejas para obter mais informações
Конфигурация осей
Размер шин: 285/70 R 19.5
Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 5: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 6: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 7: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 8: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление

Функциональность
Высота грузового пола: 55 cm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Mark Hilbolling, Mark Hilbolling или J.A. Gejas для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 285/70 R 19.5
Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 3: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 4: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 5: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 6: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 7: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 8: Max. axellast: 15000 kg; Styrning

Funktionell
Höjd på lastgolv: 55 cm
Utdragbar kaross: Ja

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri

Ytterligare information
Kontakta Mark Hilbolling, Mark Hilbolling eller J.A. Gejas för mer information
Svarbu
Šis pasiūlymas yra skirtas tik bendrai informacijai. Tikslios informacijos klauskite pardavėjo.
Patarimai perkantiems
Patarimai saugos klausimais
Pardavėjo tikrinimas

Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.

Kainos tikrinimas

Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.

Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.

Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.

Abejotini mokėjimai

Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.

Įvairūs šio tipo sukčiavimo atvejai:
  • Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
  • Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
  • Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
  • Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
  • Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
  • Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
  • Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
  • Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Aptikote sukčiavimo atvejų?
Informuokite mus
Patarimai saugos klausimais
PDF
Parduodate techniką ar transporto priemones?
Darykite tai su mumis!
Panašūs skelbimai
Kaina pagal užklausimą
2010
Transporteris 40 600 kg Grynasis svoris 17 000 kg
Nyderlandai, Assen
De Borg Trading Company
11 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2011
Transporteris 70 400 kg Grynasis svoris 22 800 kg
Nyderlandai, Assen
De Borg Trading Company
11 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2008
Transporteris 114 500 kg Grynasis svoris 46 700 kg Ašys 8
Nyderlandai, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
55 500 € Be PVM
2009
Transporteris 35 000 kg Grynasis svoris 19 000 kg Ašys 3
Nyderlandai, Hoogerheide
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2007
Grynasis svoris 13 000 kg Ašys 2
Nyderlandai, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
44 500 € Be PVM
2009
Transporteris 52 200 kg Grynasis svoris 17 800 kg Ašys 5
Nyderlandai, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2009
Ašys 4
Nyderlandai, Amsterdam
Casteleijn Heavy Equipment
3 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2010
Transporteris 40 600 kg Grynasis svoris 17 000 kg Ašys 3
Nyderlandai, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2003
Transporteris 32 540 kg Grynasis svoris 24 960 kg
Nyderlandai, Assen
De Borg Trading Company
11 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2010
Nyderlandai, t Harde
R&J Sindorf B.V.
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2013
Transporteris 88 100 kg Grynasis svoris 37 900 kg
Nyderlandai, Assen
De Borg Trading Company
11 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2011
Transporteris 44 000 kg Grynasis svoris 11 500 kg Ašys 3
Nyderlandai, Mill
Matrax B.V.
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
1992
Transporteris 43 600 kg Grynasis svoris 20 400 kg
Nyderlandai, Assen
De Borg Trading Company
11 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2011
Grynasis svoris 34 500 kg
Nyderlandai, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2011
Transporteris 37 120 kg Pakaba pneumatika/pneumatika Grynasis svoris 19 880 kg Ašys 3
Nyderlandai, Veen
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2023
Transporteris 55 200 kg Pakaba pneumatika/pneumatika Grynasis svoris 11 300 kg Ašys 4
Nyderlandai, Assen
De Borg Trading Company
11 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2007
Transporteris 117 600 kg Grynasis svoris 27 800 kg
Nyderlandai, Assen
De Borg Trading Company
11 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2025
Transporteris 45 000 kg Ašys 1
Nyderlandai, Assen
De Borg Trading Company
11 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2009
Transporteris 63 680 kg Grynasis svoris 21 320 kg
Nyderlandai, Assen
De Borg Trading Company
11 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2005
Transporteris 36 400 kg Grynasis svoris 13 200 kg Ašys 4
Nyderlandai, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju