Žemo profilio platforma puspriekabė Goldhofer THP XLE 8 (3+5 low loader)








































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys



































Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg
Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking
Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis
Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis
Bean Bed
Extendable beam bed
Detachable floor parts
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 285/70 R 19.5
Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 3: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 4: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 5: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 6: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 7: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Hinterachse 8: Max. Achslast: 15000 kg; Gelenkt
Funktionell
Höhe der Ladefläche: 55 cm
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Mark Hilbolling, Mark Hilbolling oder J.A. Gejas, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 285/70 R 19.5
Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 5: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 6: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 7: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Bagaksel 8: Maks. akselbelastning: 15000 kg; Styretøj
Funktionelle
Gulvhøjde i lastrum: 55 cm
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Mark Hilbolling, Mark Hilbolling eller J.A. Gejas for yderligere oplysninger
Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg
Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking
Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis
Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis
Bean Bed
Extendable beam bed
Detachable floor parts
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 285/70 R 19.5
Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 3: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 4: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 5: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 6: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 7: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Rear axle 8: Max. axle load: 15000 kg; Steering
Functional
Height of cargo floor: 55 cm
Extendable superstructure: Yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact Mark Hilbolling, Mark Hilbolling or J.A. Gejas for more information
Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg
Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking
Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis
Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis
Bean Bed
Extendable beam bed
Detachable floor parts
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 285/70 R 19.5
Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 5: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 6: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 7: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Eje trasero 8: Carga máxima del eje: 15000 kg; Dirección
Funcional
Altura piso de carga: 55 cm
Superestructura extensible: Sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Información complementaria
Póngase en contacto con Mark Hilbolling, Mark Hilbolling o J.A. Gejas para obtener más información.
Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg
Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking
Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis
Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis
Bean Bed
Extendable beam bed
Detachable floor parts
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 285/70 R 19.5
Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 5: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 6: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 7: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Essieu arrière 8: Charge maximale sur essieu: 15000 kg; Direction
Pratique
Hauteur du plancher de chargement: 55 cm
Superstructure extensible: Oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Informations complémentaires
Veuillez contacter Mark Hilbolling, Mark Hilbolling ou J.A. Gejas pour plus d'informations
Manufacturer: Goldhofer
Type: STHP XLE 8 (3+5) + Gooseneck
Year: 2008
GVW set: 176.200 kg
Loading capacity set: 134.900 kg
Gooseneck XLE:
Chassis number: WG0THPX3484030201
Empty weight: 5.400 kg.
King pin weigth: 40.000 kg.
Lenght: 4.255 mm.
Width 2.480 mm.
• Central greasing system
• Hatz Diesel PPU
• Hydraulic claw locking
Goldhofer STHP XLE 3:
Chassis number: WG0THPX3484030210
Technical axle load: 3 x 15.000 kg = 45.000 kg.
Empty weight: 13.500 kg.
Lenght: 4.115 mm.
Width 2.750 mm (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the axle chassis
Goldhofer STHP XLE 5:
Chassis number: WG0THPX5780030210
Axle load: 5 x 15.000 kg = 70.000 kg.
Empty weight: 27.800 kg
Lenght: 6.720 mm.
Width: 2.750 mm. (+100 mm)
Tyres: Michelin 285/70 R 19.5 150/147 J
• Hydraulic suspended pendle axles
• Central lubrication system for the 5-axle chassis
Bean Bed
Extendable beam bed
Detachable floor parts
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 285/70 R 19.5
Vering: hydraulische vering
Achteras 1: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 3: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 4: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 5: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 6: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 7: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Achteras 8: Max. aslast: 15000 kg; Meesturend
Functioneel
Hoogte laadvloer: 55 cm
Uitschuifbare opbouw: Ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Mark Hilbolling, Mark Hilbolling of J.A. Gejas
Rozmiar opon: 285/70 R 19.5
Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 5: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 6: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 7: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 8: Maksymalny nacisk na oś: 15000 kg; Układ kierowniczy
Funkcjonalność
Wysokość podłogi ładowni: 55 cm
Wysuwana nadbudowa: Tak
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Mark Hilbolling, Mark Hilbolling lub J.A. Gejas
Tamanho dos pneus: 285/70 R 19.5
Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 5: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 6: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 7: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Eixo traseiro 8: Máx carga por eixo: 15000 kg; Direção
Funcional
Altura do piso da bagageira: 55 cm
Superestrutura extensível: Sim
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Informações adicionais
Contacte Mark Hilbolling, Mark Hilbolling ou J.A. Gejas para obter mais informações
Размер шин: 285/70 R 19.5
Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 5: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 6: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 7: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Задний мост 8: Макс. нагрузка на ось: 15000 kg; Рулевое управление
Функциональность
Высота грузового пола: 55 cm
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Mark Hilbolling, Mark Hilbolling или J.A. Gejas для получения дополнительной информации
Däckets storlek: 285/70 R 19.5
Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 3: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 4: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 5: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 6: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 7: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Bakaxel 8: Max. axellast: 15000 kg; Styrning
Funktionell
Höjd på lastgolv: 55 cm
Utdragbar kaross: Ja
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Ytterligare information
Kontakta Mark Hilbolling, Mark Hilbolling eller J.A. Gejas för mer information