Kabelių sistema sunkvežimis DAF CF 85.510 HOLLAND MANUAL ONLY 402.000 km

























Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys




















- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Прожектори
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Fernlicht
- Luftfederung
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Maximale Vorderachslast: 9000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 7800 kg
Funktionell
Marke des Aufbaus: NCH
Pumpe: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Projektører
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Maks. frontakselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 7800 kg
Funktionelle
Karosserifabrikat: NCH
Pumpe: Ja
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Κοτσαδόρος
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Spotlights
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Max. front axle load: 9000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 7800 kg
Functional
Make of bodywork: NCH
Pump: Yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Luces brillantes
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Carga máxima del eje delantero: 9000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 7800 kg
Funcional
Marca carrocería: NCH
Bomba: Sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Ilmajousitus
- Kohdevalot
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Attraper taupe
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Charge max. sur essieu avant: 9000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 7800 kg
Pratique
Marque de construction: NCH
Pompe: Oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Zračni ovjes
- Csatlakoztatás
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Spotlámpák
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Luchtvering
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
- Verstralers
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Max. aslast voor: 9000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 3: Max. aslast: 7800 kg
Functioneel
Merk opbouw: NCH
Pomp: Ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Spotlights
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Reflektory
- Sprzęg
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Maks. nośność osi przedniej: 9000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 7800 kg
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: NCH
Pompa: Tak
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Acoplamento
- Depósito de combustível em alumínio
- Holofotes
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Carga máx. do eixo dianteiro: 9000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 7800 kg
Funcional
Marca da carroçaria: NCH
Bomba: Sim
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
- Сцепление
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Макс. нагрузка на переднюю ось: 9000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 7800 kg
Функциональность
Марка кузова: NCH
Насос: Да
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Reflektory
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Luftfjädring
- Spotlights
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Max. axellast för: 9000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 7800 kg
Funktionell
Fabrikat av karosseri: NCH
Pump: Ja
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı süspansiyon
- Kaplin
- Spot lambaları