Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN

PDF
Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN - Autoline
Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN | Vaizdas 1 - Autoline
Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN | Vaizdas 2 - Autoline
Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN | Vaizdas 3 - Autoline
Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN | Vaizdas 4 - Autoline
Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN | Vaizdas 5 - Autoline
Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN | Vaizdas 6 - Autoline
Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN | Vaizdas 7 - Autoline
Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN | Vaizdas 8 - Autoline
Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN | Vaizdas 9 - Autoline
Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN | Vaizdas 10 - Autoline
Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN | Vaizdas 11 - Autoline
Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN | Vaizdas 12 - Autoline
Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN | Vaizdas 13 - Autoline
Susidomėjote skelbimu?
1/13
PDF
2 750 €
Grynoji kaina
Susisiekite su pardavėju
Markė: Groenewegen
Modelis: 40CC-16-27TUN
Pagaminimo metai: 2004-02
Pirmoji registracija: 2004-02
Keliamoji galia: 37 500 kg
Grynasis svoris: 5 500 kg
Bendrasis svoris: 43 000 kg
Vieta: Belgija Meer - Hoogstraten6513 km to "United States/Columbus"
Numeris pardavėjo sandėlyje: 2731
Patalpinimo data: ilgiau nei 1 mėnuo
Aprašas
Bendrieji matmenys: ilgis - 12,56 m, plotis - 2,55 m
Ašys
Markė: ROR
Ašys: 3
Ratų bazė: 8 360 mm
Pirmoji ašis: 385/65R22.5
Antroji ašis: 385/65R22.5
Trečioji ašis: 385/65R22.5
Stabdžiai
ABS
Būklė
Būklė: naudotos
Papildoma informacija
Spalva: raudona

Papildoma informacija — Konteinerių važiuoklė puspriekabė Groenewegen 40CC-16-27TUN

Anglų
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Poškození: bez poškození

= Informace o společnosti =

rodyti kontaktus
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.

= Firmeninformationen =

rodyti kontaktus
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Skade: fri for skader

= Forhandleroplysninger =

rodyti kontaktus
Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none

Additional information
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information

= Dealer information =

rodyti kontaktus
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno

Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.

= Información de la empresa =

rodyti kontaktus
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun

= Information sur la société =

rodyti kontaktus
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Kár: sérülésmentes

= Céginformáció =

rodyti kontaktus
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65R22.5
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Danni: senza danni

= Informazioni sulla società =

rodyti kontaktus
VIN XL962000040002074
DATUM 16-02-2004
3 ASSEN
ROR
ABS
20 30 40 FT HIGHCUBE

= Bedrijfsinformatie =

WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
rodyti kontaktus

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER

= Bedrijfsinformatie =

rodyti kontaktus
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak

= Informacje o przedsiębiorstwie =

rodyti kontaktus
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum

= Informações do concessionário =

rodyti kontaktus
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Повреждения: без повреждений

= Информация о дилере =

rodyti kontaktus
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Poškodenie: bez poškodenia

= Informácie o spoločnosti =

rodyti kontaktus
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri

= Information om företaget =

rodyti kontaktus
Svarbu
Šis pasiūlymas yra skirtas tik bendrai informacijai. Tikslios informacijos klauskite pardavėjo.
Patarimai perkantiems
Patarimai saugos klausimais
Pardavėjo tikrinimas

Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.

Kainos tikrinimas

Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.

Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.

Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.

Abejotini mokėjimai

Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.

Įvairūs šio tipo sukčiavimo atvejai:
  • Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
  • Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
  • Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
  • Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
  • Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
  • Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
  • Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
  • Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Aptikote sukčiavimo atvejų?
Informuokite mus
Patarimai saugos klausimais
PDF
Parduodate techniką ar transporto priemones?
Darykite tai su mumis!
Panašūs skelbimai
konteinerių važiuoklė puspriekabė Desot Skelet 20-30 ft
1
2 850 € Be PVM
2001
Pakaba pneumatika/pneumatika Grynasis svoris 4 080 kg Ašys 3
Belgija, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
2 900 € Be PVM
2000
Transporteris 31 380 kg Grynasis svoris 6 620 kg Ašys 3
Belgija, Bree
Smeets & Zonen
19 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
3 900 € Be PVM
2005
Transporteris 32 600 kg Grynasis svoris 5 400 kg Ašys 3
Belgija, Bree
Smeets & Zonen
19 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
2 750 € Be PVM
1983
Transporteris 26 980 kg Grynasis svoris 5 020 kg Ašys 2
Belgija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
2 850 € Be PVM
1997
Transporteris 33 660 kg Grynasis svoris 5 840 kg Ašys 3
Belgija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
3 750 € Be PVM
2001
Transporteris 37 750 kg Grynasis svoris 5 250 kg Ašys 3
Belgija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
2 850 € Be PVM
1993
Transporteris 29 440 kg Grynasis svoris 3 560 kg Ašys 2
Belgija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
2 500 € Be PVM
1990
Transporteris 32 244 kg Grynasis svoris 6 756 kg Ašys 3
Belgija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
2 850 € Be PVM
2004
Transporteris 25 080 kg Grynasis svoris 2 920 kg Ašys 2
Belgija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
3 250 € Be PVM
2005
Transporteris 34 600 kg Grynasis svoris 4 400 kg Ašys 3
Belgija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
2 850 € Be PVM
1997
Transporteris 33 660 kg Grynasis svoris 5 840 kg Ašys 3
Belgija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
3 250 € Be PVM
2005
Transporteris 34 800 kg Grynasis svoris 4 200 kg Ašys 3
Belgija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
3 750 € Be PVM
2001
Transporteris 37 450 kg Grynasis svoris 5 550 kg Ašys 3
Belgija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
2 850 € Be PVM
1989
Transporteris 24 080 kg Grynasis svoris 3 420 kg Ašys 2
Belgija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
2 850 € Be PVM
1989
Transporteris 24 080 kg Grynasis svoris 3 420 kg Ašys 2
Belgija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
2 750 € Be PVM
2005
Belgija, Torhout
Anveco Trading bvba
8 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
2 750 € Be PVM
2005
Belgija, Torhout
Anveco Trading bvba
8 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
2 750 € Be PVM
2005
Belgija, Torhout
Anveco Trading bvba
8 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
2 750 € Be PVM
2005
Transporteris 34 800 kg Grynasis svoris 4 200 kg Ašys 3
Belgija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
2 500 € Be PVM
2005
Transporteris 34 600 kg Grynasis svoris 4 400 kg Ašys 3
Belgija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
4 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju