Konteinerių važiuoklė puspriekabė Schmitz Cargobull GOTHA 45FT HC, Scheibebremsen, vorne + hinten + Stoßstange auszi



















































































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys





































- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/55 R22,5
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Funkční
Značka karoserie: Schmitz Cargobull
Zatahovací karoserie: Ano
Stát
Obecný stav: průměr
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
Identifikace
Registrační číslo: OL-02-PP
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
2012 SCHMITZ Multi 45FT HC-Chassis (1x20FT, 1x20FT zentral, 1x30FT, 1x40FT HC, 1x45FT HC), ABS/EBS, SAF-Achsen mit Scheibenbremsen, erste Achse ist Liftachse, vorne + hinten ausfahrbar, ausfahrbare Heckstoßstange, Leergewicht: 5.550 kg, max. Masse: 39.000 kg, 385/55-R22.5-Reifen (L: 5/5/4mm; R: 13/5/6mm), niederländische Zulassung
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/55 R22,5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 40%
Funktionell
Marke des Aufbaus: Schmitz Cargobull
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Identifikation
Kennzeichen: OL-02-PP
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/55 R22,5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 40%
Funktionelle
Karosserifabrikat: Schmitz Cargobull
Indtrækkeligt karosseri: Ja
Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Identifikation
Registreringsnummer: OL-02-PP
- Δισκόφρενα
- Air suspension
- Disc brakes
= Remarks =
2012 SCHMITZ multi 45FT HC chassis (1x20FT, 1x20FT central, 1x30FT, 1x40FT HC, 1x45FT HC), ABS/EBS, Schmitz/Rotos axles with disc brakes, first axle is liftaxle, front + rear extendable, extendable rear bumper, empty weight: 5,600kg, max. mass: 39,000kg, 385/55-R22.5 tires (L: 5/5/4mm; R: 13/5/6mm), Dutch registration
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/55 R22,5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 40%
Functional
Make of bodywork: Schmitz Cargobull
Extendable superstructure: Yes
Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Identification
Registration number: OL-02-PP
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Frenos de disco
- Suspensión neumática
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/55 R22,5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Funcional
Marca carrocería: Schmitz Cargobull
Superestructura extensible: Sí
Estado
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Identificación
Matrícula: OL-02-PP
- Levyjarrut
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/55 R22,5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 40%
Pratique
Marque de construction: Schmitz Cargobull
Superstructure extensible: Oui
Condition
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Identification
Numéro d'immatriculation: OL-02-PP
Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
= További információk =
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/55 R22,5
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 25%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: Schmitz Cargobull
Visszahúzható karosszéria: Igen
Állam
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
Azonosítás
Rendszám: OL-02-PP
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/55 R22,5
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 25%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Funzionale
Marca della carrozzeria: Schmitz Cargobull
Corpo retrattile: Sì
Stato
Stato generale: media
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
Identificazione
Numero di immatricolazione: OL-02-PP
- 3 assen
- Luchtvering
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
2012 SCHMITZ multi 45FT HC-chassis (1x20FT, 1x20FT centraal, 1x30FT, 1x40FT HC, 1x45FT HC) , ABS/EBS, Schmitz/Rotos-assen met schijfremmen, 1e as is liftas, voor+ achter uitschuifbaar, uitschuifbare achterbumper, leeg gewicht: 5.600kg, max. massa: 39.000kg, 385/55-R22.5 banden (L: 5/5/4mm; R: 13/5/6mm), Nederlandse registratie
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/55 R22,5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 40%
Functioneel
Merk opbouw: Schmitz Cargobull
Uitschuifbare opbouw: Ja
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Identificatie
Kenteken: OL-02-PP
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/55 R22,5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 40%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Schmitz Cargobull
Wysuwana nadbudowa: Tak
Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-02-PP
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/55 R22,5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 40%
Funcional
Marca da carroçaria: Schmitz Cargobull
Superestrutura extensível: Sim
Estado
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Identificação
Número de registo: OL-02-PP
- Suspensie pneumatică
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/55 R22,5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 40%
Функциональность
Марка кузова: Schmitz Cargobull
Выдвижной кузов: Да
Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Идентификация
Регистрационный номер: OL-02-PP
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/55 R22,5
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Funkčné
Značka karosérie: Schmitz Cargobull
Sťahovacia karoséria: Áno
Štát
Všeobecný stav: priemer
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
Identifikácia
Registračné číslo: OL-02-PP
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/55 R22,5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 40%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: Schmitz Cargobull
Utdragbar kaross: Ja
Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Identifiering
Registreringsnummer: OL-02-PP
- Havalı süspansiyon