Konteinerių važiuoklė puspriekabė Turbos Hoet TURBO'S 20FT/30FT, ADR (FL, AT, OX), empty weight: 3.720kg, ALCO

























































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys










































- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
- ADR
- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
10/2010 TURBO'S HOET 20FT/30FT verzinktes ADR-Chassis, BPW Eco-Plus-Achsen mit Scheibenbremsen, ABS/EBS, ADR (FL, AT, OX), ALCOA-Felgen, 1. Achse = Liftachse, Leergewicht: 3.720kg, max. Masse: 39.000kg, 385/65-R22,5-Reifen (L: 7/8/4 mm; R: 6/6/9 mm), belgisches Kennzeichen
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/65-R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 55%
Marke des Aufbaus: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- ADR
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/65-R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 55%
Karosserifabrikat: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
- ADR
- Air suspension
- BPW-axles
- Disc brakes
= Remarks =
10/2010 TURBO'S HOET 20FT/30FT galvanized ADR chassis, BPW Eco-Plus axles with disc brakes, ABS/EBS, ADR (FL, AT, OX), ALCOA rims, 1st axle = lift axle, unladen weight: 3,720kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 7/8/4mm; R: 6/6/9mm), Belgian registration
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 55%
Functional
Make of bodywork: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- ADR
- Frenos de disco
- Suspensión neumática
= Más información =
Tamaño del neumático: 385/65-R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Marca carrocería: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
- ADR
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385/65-R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 55%
Marque de construction: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
- 3 assen
- ADR
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
10/2010 TURBO'S HOET 20FT/30FT gegalvaniseerd ADR-chassis, BPW Eco-Plus assen met schijfremmen, ABS/EBS, ADR (FL, AT, OX), ALCOA-velgen, 1e as = liftas, leeggewicht: 3.720kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 7/8/4mm; R: 6/6/9mm), Belgische registratie
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/65-R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 55%
Merk opbouw: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Luftfjæring
- Skivebremser
- ADR
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385/65-R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 55%
Marka konstrukcji: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- ADR
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 55%
Marca da carroçaria: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
- ADR
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/65-R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 55%
Марка кузова: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
- ADR
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385/65-R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 55%
Fabrikat av karosseri: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon