Mikroautobusas furgonas Renault Master DCI 125 , 2014, H2, L2, Airco, Trekhaak, Navi, Cruise





















































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys















































Maximální zatížení zadní nápravy: 2100 kg
Užitečné zatížení: 1.490 kg
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Maximale Hinterachslast: 2100 kg
Zuladung: 1.490 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Maks. bagakselbelastning: 2100 kg
Bæreevne: 1.490 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Max. rear axle load: 2100 kg
Carrying capacity: 1.490 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Frits jr battels or Frits jr battels for more information
Carga máxima del eje trasero: 2100 kg
Capacidad de carga: 1.490 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Charge max. sur essieu arrière: 2100 kg
Capacité de charge: 1.490 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Max. tengelyterhelés hátul: 2100 kg
Hasznos teher: 1.490 kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Carico massimo sull'asse posteriore: 2100 kg
Carico utile: 1.490 kg
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
17-12-2014
246.362 Km
H2 L2
Airco, Navi, Cruise, Trekhaak, Bleuthooth, EL Ramen
Rijd Goed Schakeld goed Alles werkt naar behoren !
Voor meer info kunt u Contact opnemen met Frits JR rodyti kontaktus OF Frits 0653778841
voor bezichtiging kunt u terecht aan de Amsteleindstraat 27 F
5345 HA Oss
= Meer informatie =
Max. aslast voor: 1850 kg
Max. aslast achter: 2100 kg
Laadvermogen: 1.490 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Frits jr battels of Frits jr battels
Maks. nośność osi tylnej: 2100 kg
Ładowność: 1.490 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Carga máx. do eixo traseiro: 2100 kg
Capacidade de carga: 1.490 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Макс. нагрузка на заднюю ось: 2100 kg
Грузоподъемность: 1.490 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 2100 kg
Užitočné zaťaženie: 1.490 kg
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Max. axellast bak: 2100 kg
Nyttolast: 1.490 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra