Savivartis sunkvežimis GINAF X 5250 TS 10X4







































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys















Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 11500 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Ruben van Hezik, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Ruben van Hezik for yderligere oplysninger
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 11500 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Ruben van Hezik for more information
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 11500 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Ruben van Hezik para obtener más información.
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Ruben van Hezik pour plus d'informations
10x4 kipper
hyva kipper met kleppen
banden in goede staat
= Bedrijfsinformatie =
-
= Meer informatie =
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 3: Max. aslast: 11500 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Ruben van Hezik
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Ruben van Hezik
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 11500 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Ruben van Hezik para obter mais informações
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Ruben van Hezik для получения дополнительной информации
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 11500 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Ruben van Hezik för mer information