Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA

PDF
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 1 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 2 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 3 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 4 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 5 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 6 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 7 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 8 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 9 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 10 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 11 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 12 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 13 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 14 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 15 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 16 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 17 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 18 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 19 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 20 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 21 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 22 - Autoline
Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA | Vaizdas 23 - Autoline
Susidomėjote skelbimu?
1/23
PDF
Kaina:
pagal užklausimą
Pasiteiraukite kainos
Susisiekite su pardavėju
Markė: Renault
Pagaminimo metai: 2009-05
Pirmoji registracija: 2009-05-08
Rida: 581 400 km
Keliamoji galia: 8 350 kg
Grynasis svoris: 9 650 kg
Bendrasis svoris: 18 000 kg
Vieta: Italija Lonato del Garda (BS)7210 km to "United States/Columbus"
Numeris pardavėjo sandėlyje: 291232644
Patalpinimo data: vakar
Aprašas
Bendrieji matmenys: 4,4 m × 2,45 m × 0,6 m
Variklis
Degalai: dyzelinas
Tūris: 7 146 cm³
Euro standartas: Euro 5
Pavarų dėžė
Tipas: mechaninė
Ašys
Ašys: 2
Ašių konfigūracija: 4x2
Pakaba: spyruoklė/spyruoklė
Dvigubi ratai
Stabdžiai
ABS
Salonas ir komfortas
Skydelis nuo saulės
Papildomi priedai
Kondicionierius
Elektra valdomi langai
Saugos funkcijos
Centrinis užraktas
Diferencialo blokavimas
Papildoma įranga
PTO
Kranas - manipuliatorius
Papildoma įranga
Vilkimo kablys
Būklė
Būklė: naudotos
Papildoma informacija
Spalva: balta
Papildomos paslaugos

Papildoma informacija — Savivartis sunkvežimis Renault Midlum 280 Midlum 280DXi KIPPER Kran COPMA

Anglų
- Ресорно пружинно окачване
- Odpružení listovými pružinami
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung

= Anmerkungen =

Renault Midlum 280DXi
3-Seiten-Kipper (Innenmasse: 4.40m lang/ 2.45m breit/ 0.60m hoch)
Kran COPMA 2000 MOD.140.4SC mit 2 Abstützungen und 4 hydraulischen Ausschüben und Funkfernbedienung
4x2
blattgefedert
Differentialsperre
Manualgetriebe
zGG 18.000kg - Nutzlast 8.350kg
Anhängekupplung (zul.Zuggesamtgewicht 36.000kg)
Total-Länge LKW 7.36m
Radstand 4.10m
Reifen 50%
Euro 5
Sonnenblende
Rundleuchten
Zentralverriegelung
Klima
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/ Irrtum vorbehalten

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Kran: COPMA 140.4SC, hinter der Kabine
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Kran: COPMA 140.4SC, bag førerhuset
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
= Additional options and accessories =

- Leaf spring suspension

= More information =

Cab: day
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Crane: COPMA 140.4SC, behind the cab
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Price: On request
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión

= Más información =

Cabina: día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Grúa: COPMA 140.4SC, detrás de la cabina
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Lehtijousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Grue: COPMA 140.4SC, derrière la cabine
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Lisnata opruga
- Rugós felfüggesztés
- Sospensione balestra

RENAULT MIDLUM 280DXi
cassone ribaltabile trilaterale (misure interne: 4.40m lungo/ 2.45m largo/ 0.60m alto)
gru Copma 2000 MOD.140.4SC con 2 stabilizzatori e 4 sfili idraulici e radiocomando
4x2
balestrato
bloccaggio differenziale
cambio manuale
PTT 18.000kg - portata 8.350kg
gancio traino (peso complessivo 36.000kg)
lunghezza totale del veicolo 7.36m
passo 4.10m
gomme 50%
Euro 5
visiera parasole
lampeggianti
chiusura centralizzata
aria condizionata
specchi e cristalli elettrici
ABS
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering

= Meer informatie =

Cabine: dag
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Kraan: COPMA 140.4SC, achter de cabine
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Prijs: Op aanvraag
- Bladfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resory

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Żuraw: COPMA 140.4SC, z tyłu kabiny
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão de molas

= Mais informações =

Cabina: dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Grua: COPMA 140.4SC, atrás da cabina
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Кран: COPMA 140.4SC, сзади кабины
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Odpruženie listovými pružinami
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Kran: COPMA 140.4SC, bakom kabinen
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Yaprak yaylı süspansiyon
Svarbu
Šis pasiūlymas yra skirtas tik bendrai informacijai. Tikslios informacijos klauskite pardavėjo.
Patarimai perkantiems
Patarimai saugos klausimais
Pardavėjo tikrinimas

Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.

Kainos tikrinimas

Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.

Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.

Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.

Abejotini mokėjimai

Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.

Įvairūs šio tipo sukčiavimo atvejai:
  • Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
  • Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
  • Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
  • Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
  • Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
  • Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
  • Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
  • Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Aptikote sukčiavimo atvejų?
Informuokite mus
Patarimai saugos klausimais
PDF
Parduodate techniką ar transporto priemones?
Darykite tai su mumis!
Panašūs skelbimai
46 000 €
2009
233 000 km
Galia 381 AG (280 kW) Euro standartas Euro 5 Degalai dyzelinas Ašių konfigūracija 4x2 Pakaba spyruoklė/spyruoklė Iškrovimo būdas trijų pusių
Italija, San Cipriano Picentino (SA)
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2009
200 000 km
Galia 250 AG (184 kW) Euro standartas Euro 5 Degalai benzinas Ašių konfigūracija 4x4
Italija, Palmi (RC)
Susisiekite su pardavėju
33 000 €
2009
394 000 km
Galia 220 AG (162 kW) Euro standartas Euro 5 Degalai dyzelinas Ašių konfigūracija 4x2 Pakaba spyruoklė/pneumatika
Italija, San Cipriano Picentino (SA)
Susisiekite su pardavėju
63 000 €
2009
340 000 km
Galia 361 AG (265 kW) Euro standartas Euro 5 Degalai dyzelinas Ašių konfigūracija 6x4 Pakaba spyruoklė/spyruoklė Iškrovimo būdas trijų pusių
Italija, San Cipriano Picentino (SA)
Susisiekite su pardavėju
95 000 € Be PVM
2009
322 040 km
Italija, Cuneo
Susisiekite su pardavėju
40 000 €
2008
651 467 km
Galia 252 AG (185 kW) Euro standartas Euro 5 Degalai dyzelinas Ašių konfigūracija 4x2 Pakaba spyruoklė/pneumatika Iškrovimo būdas trijų pusių
Italija, San Cipriano Picentino (SA)
Susisiekite su pardavėju
36 900 € Be PVM
2009
306 000 km
Galia 370 AG (272 kW) Degalai dyzelinas Transporteris 7 000 kg Tūris 5,22 m³ Ašių konfigūracija 4x2 Pakaba spyruoklė/spyruoklė Iškrovimo būdas dvipusis
Lenkija, Nowy Sącz
Susisiekite su pardavėju
40 000 €
2010
224 000 km
Galia 220 AG (162 kW) Euro standartas Euro 5 Degalai dyzelinas Ašių konfigūracija 4x2 Pakaba spyruoklė/pneumatika
Italija, San Cipriano Picentino (SA)
Susisiekite su pardavėju
33 900 € Be PVM
2009
574 000 km
Galia 410 AG (301 kW) Degalai dyzelinas Transporteris 20 000 kg Ašių konfigūracija 8x4 Pakaba spyruoklė/spyruoklė Iškrovimo būdas dvipusis
Lenkija, Nowy Sącz
Susisiekite su pardavėju
36 850 € Be PVM
2009
532 719 km
Galia 430 AG (316 kW) Euro standartas Euro 5 Transporteris 16 179 kg Ašių konfigūracija 8x4 Pakaba spyruoklė/spyruoklė
Belgija, Handzame
Susisiekite su pardavėju
20 000 €
2015
321 000 km
Galia 180 AG (132 kW) Euro standartas Euro 6 Degalai dyzelinas Transporteris 3 650 kg Tūris 7,55 m³ Ašių konfigūracija 4x2 Pakaba spyruoklė/spyruoklė Iškrovimo būdas trijų pusių
Italija, Rimini
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2008
215 000 km
Degalai dyzelinas Ašių konfigūracija 4x2 Pakaba spyruoklė/spyruoklė Iškrovimo būdas trijų pusių
Italija, Piacenza
Susisiekite su pardavėju
49 000 €
2008
271 000 km
Galia 361 AG (265 kW) Euro standartas Euro 5 Degalai dyzelinas Ašių konfigūracija 6x4 Pakaba spyruoklė/spyruoklė Iškrovimo būdas galinė
Italija, San Cipriano Picentino (SA)
Susisiekite su pardavėju
38 900 € Be PVM
2009
453 000 km
Galia 450 AG (331 kW) Degalai dyzelinas Transporteris 20 000 kg Tūris 13,87 m³ Ašių konfigūracija 8x4 Pakaba spyruoklė/spyruoklė
Lenkija, Nowy Sącz
Susisiekite su pardavėju