Savivartis sunkvežimis Volvo FH 440 10x4













Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys



















Vorderachse 1: Gelenkt
Vorderachse 2: Gelenkt
Hinterachse 1: Gelenkt
Kipper: Hinten
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Michel Derks oder Robin Paau, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel 1: Styretøj
Foraksel 2: Styretøj
Bagaksel 1: Styretøj
Tiplad: Tilbage
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Michel Derks for yderligere oplysninger
YOM: 2009
KM: 958.591
Steel Suspension
= More information =
Cab: day
Front axle 1: Steering
Front axle 2: Steering
Rear axle 1: Steering
Tipper: Back
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Michel Derks or Robin Paau for more information
Eje delantero 1: Dirección
Eje delantero 2: Dirección
Eje trasero 1: Dirección
Volquete: Trasera
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Michel Derks para obtener más información.
Essieu avant 1: Direction
Essieu avant 2: Direction
Essieu arrière 1: Direction
Kipper: Arrière
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Michel Derks pour plus d'informations
BJ: 2009
KM: 958.591
Blad Geveerd
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras 1: Meesturend
Vooras 2: Meesturend
Achteras 1: Meesturend
Kipper: Achter
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Michel Derks of Robin Paau
Oś przednia 1: Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Układ kierowniczy
Wywrotka: Tył
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Michel Derks
Eixo dianteiro 1: Direção
Eixo dianteiro 2: Direção
Eixo traseiro 1: Direção
Camião basculante: Retroceder
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Michel Derks para obter mais informações
Передний мост 1: Рулевое управление
Передний мост 2: Рулевое управление
Задний мост 1: Рулевое управление
Самосвал: Сзади
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Michel Derks для получения дополнительной информации
Framaxel 1: Styrning
Framaxel 2: Styrning
Bakaxel 1: Styrning
Tippbil: Bakom
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Michel Derks för mer information