Savivartė priekaba Kel-Berg D23B3 KIPPER 2011 3XBPW AXLE



























Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys



















Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Středová náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Středová náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Středová náprava 3: Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Značka karoserie: KELBERG
Sklápěč: Za
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/55R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Mittenachse 1: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Mittenachse 2: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Mittenachse 3: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Marke des Aufbaus: KELBERG
Kipper: Hinten
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Midterste aksel 1: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Midterste aksel 2: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Midterste aksel 3: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Karosserifabrikat: KELBERG
Tiplad: Tilbage
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 385/55R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Middle axle 1: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Middle axle 2: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Middle axle 3: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Make of bodywork: KELBERG
Tipper: Back
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
= Más información =
Tamaño del neumático: 385/55R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje central 1: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje central 2: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje central 3: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Marca carrocería: KELBERG
Volquete: Trasera
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385/55R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu central 1: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu central 2: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu central 3: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Marque de construction: KELBERG
Kipper: Arrière
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Középső tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Középső tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Középső tengely 3: Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Karosszéria gyártmánya: KELBERG
Billenőplatós: A mögött
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse centrale 1: Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse centrale 2: Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse centrale 3: Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Marca della carrozzeria: KELBERG
Ribaltabile: Dietro
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/55R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Middenas 1: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Middenas 2: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Middenas 3: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Merk opbouw: KELBERG
Kipper: Achter
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś środkowa 1: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś środkowa 2: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś środkowa 3: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Marka konstrukcji: KELBERG
Wywrotka: Tył
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo intermédio 1: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo intermédio 2: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo intermédio 3: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Marca da carroçaria: KELBERG
Camião basculante: Retroceder
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Средний мост 1: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Средний мост 2: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Средний мост 3: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Марка кузова: KELBERG
Самосвал: Сзади
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Stredová náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Stredová náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Stredová náprava 3: Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Značka karosérie: KELBERG
Sklápač: Za
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Centralaxel 1: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Centralaxel 2: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Centralaxel 3: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Fabrikat av karosseri: KELBERG
Tippbil: Bakom