Sunkvežimis su keliamuoju kabliu DAF LF 45 180!! HAAKARM/CONTAINER!!MOBILE WORKSHOP!!









































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys
















- Aluminium-Kraftstofftank
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 4480 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 8480 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Pumpe: Ja
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4480 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8480 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Pumpe: Ja
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Aluminium fuel tank
= More information =
Cab: day
Front axle: Max. axle load: 4480 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 8480 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Pump: Yes
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4480 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8480 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Bomba: Sí
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4480 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8480 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Pompe: Oui
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
- Aluminium brandstoftank
= Bijzonderheden =
Mooie DAF LF45/180 met HAAKARM en slechts 286dkm!!
Naast de reeds genoemde opties beschikt deze over:
-4x2
-Laadbox ingericht voor mobiele werkplaats
-Haakarm
-Handgeschakeld
etc etc
Deze truck heeft een NL registratie!
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00
U kunt ons vinden op:
Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland
En bereiken op:
Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000
Website: rodyti kontaktus
E-mail: rodyti kontaktus
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Max. aslast: 4480 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 8480 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Pomp: Ja
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4480 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8480 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Pompa: Tak
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Depósito de combustível em alumínio
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4480 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8480 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Bomba: Sim
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Алюминиевый топливный бак
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4480 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8480 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Насос: Да
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Bränsletank av aluminium
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Max. axellast: 4480 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 8480 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Pump: Ja
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra