Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE

PDF
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 1 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 2 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 3 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 4 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 5 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 6 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 7 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 8 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 9 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 10 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 11 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 12 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 13 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 14 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 15 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 16 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 17 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 18 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 19 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 20 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 21 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 22 - Autoline
Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE | Vaizdas 23 - Autoline
Susidomėjote skelbimu?
1/23
PDF
Kaina:
pagal užklausimą
Pasiteiraukite kainos
Susisiekite su pardavėju
Markė: Nooteboom
Modelis: 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE
Pagaminimo metai: 2001-11
Pirmoji registracija: 2001-11-15
Keliamoji galia: 60 100 kg
Grynasis svoris: 14 900 kg
Bendrasis svoris: 75 000 kg
Vieta: Nyderlandai Groot-Ammers6499 km to "United States/Columbus"
Numeris pardavėjo sandėlyje: NO000975
Patalpinimo data: 2025-05-24
Aprašas
Bendrieji matmenys: ilgis - 13,92 m, plotis - 2,54 m
Ašys
Markė: SAF
Ašys: 5
Ratų bazė: 11 670 mm
Vairuojamoji ašis
Dvigubi ratai
Pirmoji ašis: 275X70X22.5
Antroji ašis: 275X70X22.5
Trečioji ašis: 275X70X22.5
Ketvirtoji ašis: 275X70X22.5
Penktoji ašis: 275X70X22.5
Stabdžiai
ABS
Būklė
Būklė: naudotos

Papildoma informacija — Žemo profilio platforma puspriekabė Nooteboom 5 AXLE 75 TON REMOTE CONTROLE

Anglų
Refenmaß: 275X70X22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 5: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Kennzeichen: OG-50-TP
Dækstørrelse: 275X70X22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 5: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Registreringsnummer: OG-50-TP
Tyre size: 275X70X22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 4: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 5: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Registration number: OG-50-TP
Tamaño del neumático: 275X70X22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 5: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Matrícula: OG-50-TP
Dimension des pneus: 275X70X22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 5: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Numéro d'immatriculation: OG-50-TP
Asconfiguratie
Bandenmaat: 275X70X22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: hydraulische vering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 4: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 5: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%

Identificatie
Kenteken: OG-50-TP

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
Rozmiar opon: 275X70X22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 5: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Numer rejestracyjny: OG-50-TP
Tamanho dos pneus: 275X70X22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 5: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Número de registo: OG-50-TP
Размер шин: 275X70X22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 5: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Регистрационный номер: OG-50-TP
Däckets storlek: 275X70X22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 4: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 5: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Registreringsnummer: OG-50-TP
Svarbu
Šis pasiūlymas yra skirtas tik bendrai informacijai. Tikslios informacijos klauskite pardavėjo.
Patarimai perkantiems
Patarimai saugos klausimais
Pardavėjo tikrinimas

Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.

Kainos tikrinimas

Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.

Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.

Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.

Abejotini mokėjimai

Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.

Įvairūs šio tipo sukčiavimo atvejai:
  • Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
  • Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
  • Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
  • Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
  • Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
  • Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
  • Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
  • Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Aptikote sukčiavimo atvejų?
Informuokite mus
Patarimai saugos klausimais
PDF
Parduodate techniką ar transporto priemones?
Darykite tai su mumis!
Panašūs skelbimai
24 950 € Be PVM
2003
Transporteris 31 440 kg Grynasis svoris 13 560 kg Ašys 3
Nyderlandai, Groot-Ammers
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2001
Transporteris 36 020 kg Grynasis svoris 11 980 kg Ašys 3
Nyderlandai, Raalte
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2001
Transporteris 33 740 kg Grynasis svoris 14 260 kg Ašys 3
Nyderlandai, Woudenberg
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2001
Transporteris 34 520 kg Grynasis svoris 10 480 kg Ašys 3
Nyderlandai, Woudenberg
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2001
Ašys 3
Nyderlandai, Assen
Susisiekite su pardavėju
31 500 € Be PVM
2002
Transporteris 47 150 kg Grynasis svoris 12 850 kg Ašys 3
Nyderlandai, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
35 000 € Be PVM
2002
Transporteris 32 140 kg Pakaba pneumatika/pneumatika Grynasis svoris 12 860 kg Ašys 3 Balno aukštis 1 240 mm
Nyderlandai, Bladel
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2000
Transporteris 31 380 kg Grynasis svoris 13 620 kg Ašys 3
Nyderlandai, Woudenberg
Susisiekite su pardavėju
17 500 €
2003
Transporteris 34 340 kg Grynasis svoris 10 660 kg Ašys 3
Nyderlandai, MAASDIJK
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2003
Transporteris 50 980 kg Grynasis svoris 20 020 kg Ašys 4
Nyderlandai, Weert
Susisiekite su pardavėju
26 950 € Be PVM
2005
Transporteris 29 600 kg Grynasis svoris 14 400 kg Ašys 4
Nyderlandai, Groot-Ammers
Susisiekite su pardavėju
29 950 € Be PVM
2006
Transporteris 31 760 kg Grynasis svoris 13 240 kg Ašys 3
Nyderlandai, Groot-Ammers
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
1997
Transporteris 43 480 kg Pakaba pneumatika/pneumatika Grynasis svoris 18 520 kg Ašys 2
Nyderlandai, Woudenberg
Susisiekite su pardavėju
13 950 € Be PVM
1989
Transporteris 32 720 kg Grynasis svoris 15 280 kg Ašys 3
Nyderlandai, Groot-Ammers
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
1997
Transporteris 55 800 kg Grynasis svoris 22 200 kg Ašys 6
Nyderlandai, Weert
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2001
Transporteris 26 370 kg Grynasis svoris 12 630 kg Ašys 3
Nyderlandai, Woudenberg
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
1999
Transporteris 21 120 kg Grynasis svoris 6 880 kg Ašys 2
Nyderlandai, Groot-Ammers
Susisiekite su pardavėju
21 900 € Be PVM
2001
Transporteris 31 060 kg Grynasis svoris 13 940 kg Ašys 3
Nyderlandai, Veghel
BAS World
21 metai su „Autoline“
Susisiekite su pardavėju
23 950 € Be PVM
2008
Transporteris 35 440 kg Grynasis svoris 12 160 kg Ašys 4
Nyderlandai, Groot-Ammers
Susisiekite su pardavėju
Kaina pagal užklausimą
2006
Transporteris 39 240 kg Grynasis svoris 14 760 kg Ašys 4
Nyderlandai, Woudenberg
Susisiekite su pardavėju