Savivartė puspriekabė Trailor KIPPER STAHL / STEEL TIPPER / BENNE ACIER











































































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys

















2 ACHSEN – INNENABMESSUNGEN KIPPER 7m20 LANG X 2M25 BREIT X 1M20 HOCH
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 445/65R22.5
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Höhe der Ladefläche: 145 cm
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: mäßig
Wenden Sie sich an Frederik Viaene, um weitere Informationen zu erhalten.
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Gulvhøjde i lastrum: 145 cm
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: moderat
Kontakt Frederik Viaene for yderligere oplysninger
2 AXLES - INSIDE DIMENSIONS TIPPER 7m20 LONG X 2M25 WIDE X 1M20 HIGH
= More information =
Tyre size: 445/65R22.5
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Height of cargo floor: 145 cm
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: moderate
Please contact Frederik Viaene for more information
2 EJES - DIMENSIONES INTERIORES VOLQUETE 7m20 LARGO X 2M25 ANCHO X 1M20 ALTO
= Más información =
Tamaño del neumático: 445/65R22.5
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Altura piso de carga: 145 cm
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: moderado
Póngase en contacto con Frederik Viaene para obtener más información.
2 ESSIEUX - DIMENSIONS INTERIEURES BENNE 7m20 DE LONG X 2M25 DE LARGE X 1M20 DE HAUT
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 445/65R22.5
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Hauteur du plancher de chargement: 145 cm
État général: bon
État technique: bon
État optique: puissant
Veuillez contacter Frederik Viaene pour plus d'informations
Felfüggesztés: laprugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
A rakodópadló magassága: 145 cm
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: mérsékelt
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Frederik Viaene-vel
2 ASSEN - BINNENMATEN KIPPER 7m20 LANG X 2M25 BREED X 1M20 HOOG
= Meer informatie =
Bandenmaat: 445/65R22.5
Vering: bladvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Hoogte laadvloer: 145 cm
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: matig
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Viaene
axel_mark: Trailor
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Wysokość podłogi ładowni: 145 cm
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: umiarkowanie
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Viaene
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Altura do piso da bagageira: 145 cm
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: moderada
Contacte Frederik Viaene para obter mais informações
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Высота грузового пола: 145 cm
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: удовлетворительное
Свяжитесь с Frederik Viaene для получения дополнительной информации
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Höjd på lastgolv: 145 cm
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: måttlig
Kontakta Frederik Viaene för mer information