Savivartis sunkvežimis GINAF X 5250 S

















Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys






















Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 10000 kg
Vorderachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 3: Max. Achslast: 11500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Funktionell
Pumpe: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Reduktion: navreduktion
Funktionelle
Pumpe: Ja
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 10000 kg
Front axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 3: Max. axle load: 11500 kg; Reduction: hub reduction
Functional
Pump: Yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Tjeerd Croezen for more information
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 11500 kg; Reducción: reducción de cubo
Funcional
Bomba: Sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen para obtener más información.
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Pratique
Pompe: Oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 10000 kg
Vooras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 3: Max. aslast: 11500 kg; Reductie: naafreductie
Functioneel
Pomp: Ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Funkcjonalność
Pompa: Tak
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 11500 kg; Redução: redução do cubo
Funcional
Bomba: Sim
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Tjeerd Croezen para obter mais informações
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Функциональность
Насос: Да
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 10000 kg
Framaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 3: Max. axellast: 11500 kg; Minskning: minskning av nav
Funktionell
Pump: Ja
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Tjeerd Croezen för mer information