Savivartis sunkvežimis MAN TGS 28.500 6X4 HUB Reduction Meiller Hardox 15m3



















































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys
















- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Колесен редуктор
- Комплект за автомобил
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Навигационна система
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Спална кабина
- Съединение
- Хидравлика на самосвала
- Hliníková palivová nádrž
- Navigační systém
- Připojení
- Redukce náboje
- Robustní motorová brzda
- Sada do auta
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vyklápěcí hydraulika
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Anhanger kupplung
- Bremskraftverstärker
- Carkit
- EURO 6
- Hubreduction
- Hydrauliek anlage
- Kipphydraulik
- Lenkachse
- Luftfederung
- Lufthorn
- Navigationssystem
- Schlafkabine
- Standheizung
- Zugmaul
= Anmerkungen =
MAN TGS 28.500
BJ 08/2019
6X4 - Naafreductie
Meiller 15m3 Hardox kipper, afmeting 560x248x110
Aanhangerkoppeling
Adaptive cruise control
Lane departure warning assist
Airco/standkachel
Navigatie
Koelkast
Slaapcabine
Luchthoorns, zwaailampen, flitsers
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Kipper: Hinten
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 02-BTB-3
Wenden Sie sich an Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bilsæt
- Euro 6
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Navigationssystem
- Navreduktion
- Sleeper Cab
- Tipladshydraulik
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Tiplad: Tilbage
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 02-BTB-3
- Αερανάρτηση
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κιτ αυτοκινήτου
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Μείωση πλήμνης
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα πλοήγησης
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Car kit
- Coupling
- EURO 6
- Heavy duty engine brake
- Hubreduction
- Hydraulic pump
- Kipphydraulik
- Navigation system
- Sleeper cab
- Steering axle
- Vehicle heater
= Remarks =
MAN TGS 28.500
BJ 08/2019
6X4 - Naafreductie
Meiller 15m3 Hardox kipper, afmeting 560x248x110
Aanhangerkoppeling
Adaptive cruise control
Lane departure warning assist
Airco/standkachel
Navigatie
Koelkast
Slaapcabine
Luchthoorns, zwaailampen, flitsers
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%; Reduction: hub reduction
Tipper: Back
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: 02-BTB-3
Please contact Christel Hesselink for more information
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Euro 6
- Freno de motor reforzado
- Hidráulica de volquete
- horquilla
- Kit auto
- Reducción de buje
- Sistema de navegacion
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
MAN TGS 28.500
BJ 08/2019
6X4 - Naafreductie
Meiller 15m3 Hardox kipper, afmeting 560x248x110
Aanhangerkoppeling
Adaptive cruise control
Lane departure warning assist
Airco/standkachel
Navigatie
Koelkast
Slaapcabine
Luchthoorns, zwaailampen, flitsers
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Volquete: Trasera
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 02-BTB-3
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Autosarja
- Euro 6
- Ilmajousitus
- Kipin hydrauliikka
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navan alennus
- Navigointijärjestelmä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Corne de l'air
- Euro 6
- Frein moteur renforcé
- Hydraulique
- Kit auto
- Réduction au moyeu
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
- Système de navigation
= Remarques =
MAN TGS 28.500
BJ 08/2019
6X4 - Naafreductie
Meiller 15m3 Hardox kipper, afmeting 560x248x110
Aanhangerkoppeling
Adaptive cruise control
Lane departure warning assist
Airco/standkachel
Navigatie
Koelkast
Slaapcabine
Luchthoorns, zwaailampen, flitsers
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Kipper: Arrière
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 02-BTB-3
- Euro 6
- Grijač
- Grijač vozila
- Hidraulika kipera
- Komplet za automobil
- Navigacijski sustav
- Redukcija na glavčini
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Autós készlet
- Billenőplató-hidraulika
- Csatlakoztatás
- Euro 6
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Kerékagy-áttétel
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Navigációs rendszer
- Sleeper Cab
- Euro 6
- Freno motore per impieghi gravosi
- Idraulica cassone ribaltabile
- Kit auto
- Raccordo
- Riduzione nel mozzo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Aanhangerkoppeling
- Aluminium brandstoftank
- Carkit
- EURO 6
- Hydraulic
- Kipphydraulik
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Naafreductie
- Navigatiesysteem
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Stuuras
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
MAN TGS 28.500
BJ 08/2019
6X4 - Naafreductie
Meiller 15m3 Hardox kipper, afmeting 560x248x110
Aanhangerkoppeling
Adaptive cruise control
Lane departure warning assist
Airco/standkachel
Navigatie
Koelkast
Slaapcabine
Luchthoorns, zwaailampen, flitsers
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Kipper: Achter
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: 02-BTB-3
Neem voor meer informatie contact op met Christel Hesselink
- Drivstofftank i aluminium
- Euro 6
- Førerhus med soveplass
- Hydraulikk for tippvogn
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Navigasjonssystem
- Navreduksjon
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Euro 6
- Hydraulika
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Redukcja piasty
- Sprzęg
- Sterowanie głosem
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- System nawigacji
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Wywrotka: Tył
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 02-BTB-3
- Acoplamento
- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Euro 6
- Kit para automóvel
- Redução do cubo
- Sistema de navegação
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Camião basculante: Retroceder
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 02-BTB-3
- Butuc reductor
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Cuplă
- Euro 6
- Frână de motor heavy-duty
- Kit auto
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem de navigație
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Euro 6
- Автомобильный комплект
- Алюминиевый топливный бак
- Гидравлическая система самосвала
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Редукторы ступицы
- Система навигации
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Самосвал: Сзади
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 02-BTB-3
- Hliníková palivová nádrž
- Hydraulika vyklápača
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Navigačný systém
- Redukcia náboja
- Spojka
- Súprava do vozidla
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- Bilsats
- Bränsletank av aluminium
- Euro 6
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Navigationssystem
- Navreduktion
- Sovhytt
- Tippvagnshydraulik
- Tyfon
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Tippbil: Bakom
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 02-BTB-3
- Araç kiti
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Damper hidroliği
- Euro 6
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- Navigasyon sistemi
- Poyra hız düşürme
- Sleeper cab