Furgonas puspriekabė Chereau 2 AS - SAF - ISOLATED BOX + DHOLLANDIA LIFT 2.000 KG











Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys




















Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní dveře: DHOLLANDIA DHSP10, onderschuifklep, 2000 kg
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026
Registrační číslo: OK-70-TT
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Ladebordwand: DHOLLANDIA DHSP10, unterfahrbare Klappe, 2000 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Kennzeichen: OK-70-TT
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Læssebagsmæk: DHOLLANDIA DHSP10, skydelift, 2000 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Registreringsnummer: OK-70-TT
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 385/65R22.5
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Tail lift: DHOLLANDIA DHSP10, slider lift, 2000 kg
APK (MOT): tested until 03/2026
Registration number: OK-70-TT
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Trampilla elevadora: DHOLLANDIA DHSP10, trampilla elevadora, 2000 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Matrícula: OK-70-TT
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Trappe de chargement: DHOLLANDIA DHSP10, soupape inférieure, 2000 kg
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Numéro d'immatriculation: OK-70-TT
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó ajtó: DHOLLANDIA DHSP10, onderschuifklep, 2000 kg
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Rendszám: OK-70-TT
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg
Portellone posteriore: DHOLLANDIA DHSP10, onderschuifklep, 2000 kg
MOT: ispezionato fino a mar 2026
Numero di immatricolazione: OK-70-TT
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/65R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Laadklep: DHOLLANDIA DHSP10, onderschuifklep, 2000 kg
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Kenteken: OK-70-TT
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Klapa załadunkowa: DHOLLANDIA DHSP10, Winda załadowcza, 2000 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Numer rejestracyjny: OK-70-TT
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Monta-cargas: DHOLLANDIA DHSP10, elevação do deslizador, 2000 kg
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Número de registo: OK-70-TT
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Заднее подъемное устройство: DHOLLANDIA DHSP10, заднее выдвижное подъемное устройство, 2000 kg
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Регистрационный номер: OK-70-TT
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadné dvere: DHOLLANDIA DHSP10, onderschuifklep, 2000 kg
MOT: skontrolované do mrt. 2026
Registračné číslo: OK-70-TT
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Baklucka: DHOLLANDIA DHSP10, underschuifklep, 2000 kg
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Registreringsnummer: OK-70-TT